Sydskanes Emses kalender 2007.

Anderstorp, sweet :)

Wiiiihaaaaa, Anderstorp here I come. Så grymt kul. :tummenupp till SSEMSE för detta.

Kul som satan ska det bli att gasa med SSEMSE i år :tummenupp

Är Intro-tillfället den 13/5 obligatoriskt för mig som ny medlem för att få vara med framöver? Är man i så fall garanterad plats den 13/5? Vi var väl 45 nya medlemmar som kom med nu i år?

Är Intro-tillfället den 13/5 obligatoriskt för mig som ny medlem för att få vara med framöver? Är man i så fall garanterad plats den 13/5? Vi var väl 45 nya medlemmar som kom med nu i år?

Introduktionen vill vi att du går såvida du inte har tävlingslicens eller god banvana sedan tidigare.

Platsgaranti lämnar vi aldrigt utan man får se till att boka sig till denna dagen på egen hand.

Av 45 "nya" medlemmar är det en hel del av dessa som redan kört intron.

Introduktionen vill vi att du går såvida du inte har tävlingslicens eller god banvana sedan tidigare.

Platsgaranti lämnar vi aldrigt utan man får se till att boka sig till denna dagen på egen hand.

Av 45 "nya" medlemmar är det en hel del av dessa som redan kört intron.
Ok, tänker inte ens försöka mig på en diskussion om god banvana. Jag har gjort ett fett kryzz i almanackan för den 28/2 och den 13/5. Det är säkert bara kul med ett intro :tummenupp

Ytterliggare än nooB-fråga då: Hittar inte på sidan, men släpps allt på en gång? All körningar och funktionärsplatser ska bokas nu den 28:e?

Last edited:
Ytterliggare än nooB-fråga då: Hittar inte på sidan, men släpps allt på en gång? All körningar och funktionärsplatser ska bokasnu den 28:e?
Förra året var det så att platserna släpptes en vecka i förväg och man fick stiga upp i svinottan för att boka sig.

Många goa körningar - faen varje vecka juh :yoparty
I bästa fall verkar avslutningsdagen på skolan äntligen inte krocka med Knutstorp :tummenupp

...men varför slut "redan" i Augusti?

Anderstorp - spännande :tuttar

Ok, tänker inte ens försöka mig på en diskussion om god banvana. Jag har gjort ett fett kryzz i almanackan för den 28/2 och den 13/5. Det är säkert bara kul med ett intro :tummenupp

*psst* Gör som jag...hoppa in i en GUL grupp diweCkt och stå ut med att folk kör om dig till höger o vänster....:gnissla

Kan JAG köra bana...så kan fan ALLA! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...