Sweet pendelhoj

"Alla" mc går på etanol, du behöver inte köpa en vrålful brasiliansktillverkad lätt mc för det.

Sen att förbrukningen ökar med 50% och att priset per liter är lika mycket som för bensin borde kanske bromsa intresset lite till?

men gratis parkering i stan! om det nu fortfarande tillämpas

Dom där är ju så pass snåla från början att dom knappt behöver bensin heller!

Honda tillverkar även bilar som drivs på Etanol... gissa var de säljs...

Just det, Etanol är egentligen bara miljövänligt att köra i tillverkningslandet och det råkar vara brazilien som majoriteten av etanolet tillverkas.

Jo det händer ganska ofta att jag betalar, inte ovanligt att mcparkeingarna i malmö är fulla när man ska till jobbet :/

Jahaaa, sweet... :3freak
Eller inte :tungan
Själv pendlar jag till Danmark varje dag och kan väl säga att den hojen är den sista jag skulle vilja ta ut på motorvägen, ännu mindre åka över bron när det blåser. Själv funderar jag på en BMW K1300S med växelassistent som ny pendlarknarr, men man har ju olika preferenser och olika bråttom till jobbet.
Men jag kan förstå om det är problem att hitta parkering i centrala malmö när du kommer till jobbet, i porrfilmsbranchen är det väl inte klockan 8 som gäller.:D Annars är det gratis att parkera moped också, och då slipper du tanka etanol.:tummenupp

Jahaaa, sweet... :3freak
Eller inte :tungan
Själv pendlar jag till Danmark varje dag och kan väl säga att den hojen är den sista jag skulle vilja ta ut på motorvägen, ännu mindre åka över bron när det blåser. Själv funderar jag på en BMW K1300S med växelassistent som ny pendlarknarr, men man har ju olika preferenser och olika bråttom till jobbet.
Men jag kan förstå om det är problem att hitta parkering i centrala malmö när du kommer till jobbet, i porrfilmsbranchen är det väl inte klockan 8 som gäller.:D Annars är det gratis att parkera moped också, och då slipper du tanka etanol.:tummenupp

Du anar inte! Moped är ju inte like häftigt som 125:yoparty :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing