Sweden Rock i år, någon?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Japp, nu börjar det bli dags för det årliga tjatet om Sweden Rock Festival igen. För min del var det en av förra årets höjdpunkter. Jag menar, öl/sprit och obegränsat med hårdrock från 5 scener mellan 11.00-02.00, hur fel kan det bli?

Jag tänker i alla fall dra ner i år igen. Fattar ju att det inte finns så många kvar med gathoj som kan hänga med på hoj, men det finns ju bil, tåg eller buss. Vore skitkul om vi kunde få ihop ett gäng till detta.:yoparty

Och Stefan - Glöm inte nycklarna!:näsblod :D

Sweden Rocks hemsida

Japp, nu börjar det bli dags för det årliga tjatet om Sweden Rock Festival igen. För min del var det en av förra årets höjdpunkter. Jag menar, öl/sprit och obegränsat med hårdrock från 5 scener mellan 11.00-02.00, hur fel kan det bli?

Jag tänker i alla fall dra ner i år igen. Fattar ju att det inte finns så många kvar med gathoj som kan hänga med på hoj, men det finns ju bil, tåg eller buss. Vore skitkul om vi kunde få ihop ett gäng till detta.:yoparty

Sweden Rocks hemsida

Kjelle! lever du?

jag har siktet inställt på ? var det på Roskilde som Metallica spelar i sommar?

Sweden Rocks hemsida

måste kolla med jobbet, vilka dagar pratar vi om, det blir bil för min del så det behövs ju fler som åker bil om det ska bli något

Jag följer nog hellre med Dockan till Roskilde i år, även om SRF var en av förra sommarens största upplevelser.

Jag följer nog hellre med Dockan till Roskilde i år, även om SRF var en av förra sommarens största upplevelser.

Tänk på att det blir ännu dyrare att tappa nycklarna i Danmark, färga eller bro som kostar samt att det är några mil till. Trevlig resa.:D

Verkar som att det blir sthlm stadion den 12 juli för min del, passar mig, så slipper man ett nedpissat festivalområde.

ni känner ingen som har semester föresten? :yoparty

måste kolla med jobbet, vilka dagar pratar vi om, det blir bil för min del så det behövs ju fler som åker bil om det ska bli något

I år är det 4 dagar dom kör. Det börjar 6 juni på nationaldagen och
slutar 9:e. Vi är ett gäng som också håller på och velar fortfarande..

Pålsboda??? Var det inte två veckor i Tallin?:gnissla

Det blir en sjujävla taxiresa :crash
Runt hela östersjön och sen en snabb sväng in i Ryssland osv. Kanske ska åka båt hem iaf :va :D

...

Lägg till band som: Motörhead, Blind Guardian, Annihilator, Kreator m.fl. så kan det inte bli mer rätt än så. Tyvärr måste jag nog ändå passa i år :(

Verkar som att det blir sthlm stadion den 12 juli för min del, passar mig, så slipper man ett nedpissat festivalområde.

DET ska nog gå att klämma in i min kalender oxå :yoparty

Edit: Metallica sålde slut diRecKt!!1

Last edited:
Det blir en sjujävla taxiresa :crash
Runt hela östersjön och sen en snabb sväng in i Ryssland osv. Kanske ska åka båt hem iaf :va :D

ja jaklar vilken taxiresa det vart. Tallin ar mycket varmare an jag trodde att det skulle vara. Nu ar det ca 35 grader faktiskt. Detta skapar stora problem, olen ar sa kall (och eftersom den bara kostar 5 spann sa koper jag manga ol) att det bildas kondens och jag blir alldeles blot i handen, jag far forsoka losa problemet pa nagot satt, kanske kan dricka dom sa snabbt att kondens aldrig hinner bildas.:D
PS tallin rockar, vi ska ut och dyka pa similan islands pa mandag, (varldens basta dykplats for er som inte visste det) :yoparty
kram pa er :tuttar

Ok ok, var svårflörtade då för sjutton. Vi är i alla fall på väg ner. Har bokat biljetter till lördagen; Scorpions, Motörhead, Blind Guardian mfl. Stefan har (nästan) lovat att vara följebil.:tummenupp

Mer hård rock åt folket!:rock

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back