Svinkörning

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Var brukar ni svinköra i trakterna av Uppsala?

Fråga Penguin. Han jobbar ju på Swedish Meats och borde veta när svinbilarna kommer in och varifrån.

I kill myself! :rofl :rolleyes:

Bingo skrev:
Var brukar ni svinköra i trakterna av Uppsala?

Bry dig inte om de där andra töntarna. :p

Vi svinkör aldrig i Uppsala, så din syster behöver inte genomföra några trafikpolitiska åtgärder, tack!

Re: Re: Svinkörning

Penguin skrev:
Bry dig inte om de där andra töntarna. :p

Vi svinkör aldrig i Uppsala, så din syster behöver inte genomföra några trafikpolitiska åtgärder, tack!
Fan också, jag som tänkte skvallra :D

Jag vet! Jag har sett en massa wheelielandningsmärken på vägen från Östhammar mot Uppsala. Precis utanför infarten till nåt motorstadion. Måndagar tror jag skulle passa för en omfattande polisiär insats.

Mattias skrev:
Jag vet! Jag har sett en massa wheelielandningsmärken på vägen från Östhammar mot Uppsala. Precis utanför infarten till nåt motorstadion. Måndagar tror jag skulle passa för en omfattande polisiär insats.
Tack Mattias, du är en riktig kompis. :D

Penguin, banna Mattias från Uppsala sidan :mad: Släng med Bingo när du ändå håller på, är man släkt med någon som håller på med trafikpolitik så....

:D Nej låt de små pojkarna roa sig här också, det är bra med integrering har jag hört :hej

Goodstuff skrev:
Fråga Penguin. Han jobbar ju på Swedish Meats och borde veta när svinbilarna kommer in och varifrån.

I kill myself! :rofl :rolleyes:

asch,... nu skriver jag från fel nickname.. men skitsamma. TINATJEJEN är det vid tangent bordet iaf.

Just nu borde de inte komma in lika mkt svinbilar, med tanke på smidiga Lantmännen i Norrköping som råkat sprida salmonellasmittat foder till x antal gårdar :mad:

Vi fick in ett gäng grisar som hade blivit utfodrade med smittat foder. Specialslakt med provtagning för hela slanten. Lägre arbetstakt och specialrengöring efteråt. Jätteekonomiskt för företaget. :rolleyes:

och min semester med tjejen är i farosonen pga de dumma lantmännen. Hon är ju veterinär och måste kanske jobba istället. :(

Penguin skrev:
Vi fick in ett gäng grisar som hade blivit utfodrade med smittat foder. Specialslakt med provtagning för hela slanten. Lägre arbetstakt och specialrengöring efteråt. Jätteekonomiskt för företaget. :rolleyes:

Jasså du. Vi har ett VÄLDIGT stort gäng grisar som de var och tog prover på i måndags-tisdags.
Lär ju bli väldigt kul om de är positiva..
Inte så ekonomiskt för företaget de heller...

Tinatjejen skrev:
Jasså du. Vi har ett VÄLDIGT stort gäng grisar som de var och tog prover på i måndags-tisdags.
Lär ju bli väldigt kul om de är positiva..

Skicka dem inte till oss för sanitetsslakt bara, eller åtminstone inte förrän min semester har börjat! :D

Spam trigger här:

Va snackar ni om sjuka grisar eller ???
Eller svin på hojjar ???
eller skall det bli provtagning på Rörken deltagare med nödslakt som påföljd om man e lite snorig ??

Börjar bli orolig över Uppsala road runner skall byta namn till Svintalkers eller Uppsala hogslaughters eller varför inte Meat`R`us !!! :bow

Om grisarna e sjuka kanske Ninja Nurse kan hjälpa till å lägga förband eller nått ??? :D :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman