Nu har jag sökt som en idiot efter gamla inlägg men har inte hittat några så håll till godo:
http://www.wimp.com/fainting/
http://www.wimp.com/fainting/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pingvinen har jag nog missat, länk nån?McFille skrev:Haha, så jäkla kul!![]()
![]()
Vet inte vad som är så kul med djur som trillar, men det är helt underbart (så länge de inte skadar sig!)Nästan lika bra som pingvinen som faller pladask genom isen när han skall ut och gå...
![]()
![]()
TinaTjejen skrev:idiotiskt att avla fram och avla vidare på sådana djur, tycker jag.
Det såg kul ut när de stelna till förvisso.. men vilket kul liv att bli stel som en pinne om man blir glad, rädd, arg o.s.v.
McFille skrev:Haha, så jäkla kul!![]()
![]()
Vet inte vad som är så kul med djur som trillar, men det är helt underbart (så länge de inte skadar sig!)Nästan lika bra som pingvinen som faller pladask genom isen när han skall ut och gå...
![]()
![]()
Jamen det blir du väl bara i en specifik muskel?Biturbo skrev:Precis.. Räcker väl att man blir stel när man är kåt!
Penis är ingen muskel!TinaTjejen skrev:Jamen det blir du väl bara i en specifik muskel?
Man får ju hoppas att du inte blir stel i hela kroppen å trillar ikull, för då kan du inte få mycket action inte![]()
![]()
TinaTjejen skrev:Jamen det blir du väl bara i en specifik muskel?
Man får ju hoppas att du inte blir stel i hela kroppen å trillar ikull, för då kan du inte få mycket action inte![]()
![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |