Nu är man hemkommen. Lycklig och trött.
Så här svettigt har det nog aldrig varit förut. Men ack lika roligt.
Som tur var så gick det bättre idag än förra tisdagen.
Slutet på rakan och bergskurvan gick mycket bättre. Nu gäller det bara att gasa mer och bromsa senare överallt.
Sänkte mig 5 sekunder sen förra veckan så nu blev bästa tiden 1.08.96
Enda problemet var när man kom i fatt en 600:förare som körde långsamt i kurvorna. Körde om för att sen bli omblåst på rakan och sen kom man ifatt i kurvorna igen. Löste det genom att ta ett extra varv genom depån.
Tycker om Sviestad på något sätt. Esset är helt underbart.
Så här svettigt har det nog aldrig varit förut. Men ack lika roligt.
Som tur var så gick det bättre idag än förra tisdagen.
Slutet på rakan och bergskurvan gick mycket bättre. Nu gäller det bara att gasa mer och bromsa senare överallt.
Sänkte mig 5 sekunder sen förra veckan så nu blev bästa tiden 1.08.96
Enda problemet var när man kom i fatt en 600:förare som körde långsamt i kurvorna. Körde om för att sen bli omblåst på rakan och sen kom man ifatt i kurvorna igen. Löste det genom att ta ett extra varv genom depån.
Tycker om Sviestad på något sätt. Esset är helt underbart.

Eftersom jag inte har kommit på något sätt att själv ta mig av min moppe (ja ja, jag är lite trasig!) om den inte står på stöd eller lutad mot något (eller om någon håller i) var det bara att sätta tåspetsarna i backen och peta sig in mot depån.
Och på något omständigt sätt byter vi hoj, han knuffar i gång min, vi byter minst lika omständigt tillbaka och jag hinner köra ut på passet igen för att konstatera att hojen fortfarande går illa.
Hoppas Din hoj är frisk snart.
)