Sviestad 8Aug?

J.Andersson skrev:
2351318 Är det nått nu på tisdag? om inte varför? :argpådato

spelar väl inte dig någon roll, du kör ju inte....eller är det bara för å gå omkring å pilla på allt å alla....:arsele

håkan skrev:
2351460 det är SUPERMOTARD på tisdag....
traktor?

kungko skrev:
2351378 spelar väl inte dig någon roll, du kör ju inte....eller är det bara för å gå omkring å pilla på allt å alla....:arsele
mm får jag bara nått fordon på banan så kommer du inte om iaf... det enda du kommer se är detta :arsele

Last edited:
håkan skrev:
2351460 det är SUPERMOTARD på tisdag....

Varför måste dom hålla på med sånt på tisdagarna för? Finns det inte andra dagar för sånt, jag skulle behöva träna mer, vill ju inte behöva köpa en töntig motard eller cross för det!

ozto skrev:
2351585 Varför måste dom hålla på med sånt på tisdagarna för? Finns det inte andra dagar för sånt, jag skulle behöva träna mer, vill ju inte behöva köpa en töntig motard eller cross för det!
Appappapp. Vi vet att du behöve träna...!

frollo skrev:
2351710 Har vi redan börjat smaka på spriten ?:)

//Mange
Lite kanske jag hade gjort...

Last edited:
ozto skrev:
2351585 Varför måste dom hålla på med sånt på tisdagarna för? Finns det inte andra dagar för sånt, jag skulle behöva träna mer, vill ju inte behöva köpa en töntig motard eller cross för det!

Det är gammelrace i helgen ju och med tanke på allt drällande och sanerande runt banan så tycker jag nog att vi kan låta superretarderna köra en träninge mellan för att få bort det halaste... :rolleyes:

Back