Sviesta 25/7..

Min kolv ser ut som skit så jag vågar inte köra alls på tisdag. Det svider i hjärtat för jag behöver all träning jag kan få. Men det är inte värt om det nyper igen. Så jag blir depåbitch såvida ingen känner en stark vilja att låna ut sin hoj till mig :tuttar

björn.e skrev:
2326740 Jorå ska rasta Elinor lite :hihi
björn

Fungerar hon bättre än din gamla hoj eller tänker hon också brinna? :rolleyes:
Hoppsan, jag hamnade i rookie-forumet. Nåväl, jag är också rookie

Bikerbitch skrev:
2326783 Min kolv ser ut som skit så jag vågar inte köra alls på tisdag. Det svider i hjärtat för jag behöver all träning jag kan få. Men det är inte värt om det nyper igen. Så jag blir depåbitch såvida ingen känner en stark vilja att låna ut sin hoj till mig :tuttar

Fungerar hon bättre än din gamla hoj eller tänker hon också brinna? :rolleyes:

MEN DÅ KANSKE DU VILL HÅLLA FILMA LITE?? :tummenupp
MEN TRÅKIGT ATT DU INTE SKA KÖRA.. :huvet

R1Lillen skrev:
2326791 MEN DÅ KANSKE DU VILL HÅLLA FILMA LITE?? :tummenupp
MEN TRÅKIGT ATT DU INTE SKA KÖRA.. :huvet

Jo, jag plockar nog med filmkameran. Ska försöka få sambon på film så att han får se sig själv. Er andra också kanske, alltid skoj! :-)

Bikerbitch skrev:
2326796 Jo, jag plockar nog med filmkameran. Ska försöka få sambon på film så att han får se sig själv. Er andra också kanske, alltid skoj! :-)

FÖRSTÅR DET.. MEN VI FÅR HOPPAS DU FÅR IORDNING PÅ DIN 250SP SÅ FORT SOM MÖJLIGT :)

Absolut ingenting kommer hända på tisdag! Ni ger fasen i att kracha! :fatta! För gör ni det så släpper Kobbe och jag ut er en och en på banan och då får ni bara femminuterspass! :4skrika Men enligt vissa så är ju alla pass som kobbe håller i ca 5 minuter... :hihi

Detta har varit en mycket märklig säsong på vår lilla bana. Så inget krachande, brinnande eller flygande på tisdag tack! I förebyggande syfte, inget badande heller med hojarna! :tungan

Tack på förhand!

Alx skrev:
2326822 Absolut ingenting kommer hända på tisdag! Ni ger fasen i att kracha! :fatta! För gör ni det så släpper Kobbe och jag ut er en och en på banan och då får ni bara femminuterspass! :4skrika Men enligt vissa så är ju alla pass som kobbe håller i ca 5 minuter... :hihi

Detta har varit en mycket märklig säsong på vår lilla bana. Så inget krachande, brinnande eller flygande på tisdag tack! I förebyggande syfte, inget badande heller med hojarna! :tungan

Tack på förhand!
Håller med helt vännen.
Dom som sabbar sej får ta sej tillbaka för egen maskin så ska ni dumma er tänk på att packa följande när ni åker ut på banan: Absol, borste, släckare, släpkärra, bil, läkarväska......
Sen kan ni ju försöka lägga fina varv :D
Den absol och dom nya släckare jag beställt ska vi ha till årsrejset då det är en stor åtgång på detta då så se till att skaffa eget :hihi :rofl :7peta

LOTTAK skrev:
2327057 Håller med helt vännen.
Dom som sabbar sej får ta sej tillbaka för egen maskin så ska ni dumma er tänk på att packa följande när ni åker ut på banan: Absol, borste, släckare, släpkärra, bil, läkarväska...... :hihi :rofl :7peta
Du glömde ambulans på din "lilla" lista :hihi :)

LOTTAK skrev:
2327123 Den står i depån så dom kan komma in och låna den och åka ut och hämta sej själva om dom kraschar illa :hihi

Hahahaha! Så jäkla rätt! :tummenupp Det är så vi ska ha det på tisdag alltså! Jag antecknar och meddelar Kobbe att det nog inte är nån idé för han att ta med hojen. :3freak

Vi ses alla glada! :D

björn.e skrev:
2327538 Visst kan jag göra det, du får samma deal som alla andra, en burgare per pass :hihi

björn

det är taget.. burgare på max lr??
det bjuds på de efter 20 imorgon :tummenupp

Ser inte ut att bli så mycket folk i morn, men Björn för din skull så gör vi tre grupper med en gång så är det klart! :tungan

Back