Svenskarnas parti i Mora

Orkade inte lyssna, men det jag läste var "det vet jag inte" på i princip alla frågor, han vet alltså inget men ändå tycker han.

Känns lite som här på SH, faktiskt. :gnissla

Orkade inte lyssna, men det jag läste var "det vet jag inte" på i princip alla frågor, han vet alltså inget men ändå tycker han.

Absolut inte som SH, här tycker man men utger sig för att veta.:fakta

För det vet jag att jag tycker....

Orkade inte riktigt med hela, men jag kan meddela till att han bytte till att "det får riksdagsgruppen uttala sig om" som standardsvar. Ja, tills han inte ville uttala sig alls.

Sen var ju intervjuaren nästan lika pinsam som killen själv men det är ju en annan historia och det brukar bli så oavsett vad dom intervjuar som ligger höger om mp. Så länge jag lyssnade så diskuterade dom inte judar utöver att han ville få ut alla som inte var vita och européer, jag tror inte dom brukar räkna in judar i den gruppen hur bleka dom än är, han ville införa något spännande dna-test som skulle lösa alla tänkbara problem. Förintelsen har dom ju officiellt slutat förneka för att överlåta den åt forskarna eller hur dom nu brukar formulera sig.

Mest förvånande var att killen faktiskt utgav sig för att ha ett riktigt jobb, inom äldreomsorgen. Bortsett från äldreomsorg och invandringspolitik hade dom inga åsikter om någon annan fråga, bara att allt skulle göras så det var bäst för (ljushyade) svenskarna.

Tycker ändå att det är höjden av ironi när ett nazistiskt parti har en partiledare vars bryn skulle kännas naturliga på en marknadsplats i Mosul.

sj_slider.jpg

Jag tror hans, eventuella, avkomma kommer se ut så här:

topchefseason9galleryunibrowbabygerald.jpg

(Om han har tur, i dubbel bemärkelse)

Vänta nu, det finns fler godbitar:

delete spansk.JPG

Spansk? Hur då spansk? Typ fascist-spansk?

Fyra barn, ogift, jobbar på åkeri (:rofl) och bor i söderförorten Nykvarn, (som alla hört talas om men ingen varit i). Snacka om att han borde ställa upp i White Trash VM.

Vänta nu, det finns fler godbitar:

View attachment 405020

Spansk? Hur då spansk? Typ fascist-spansk?

Fyra barn, ogift, jobbar på åkeri (:rofl) och bor i söderförorten Nykvarn, (som alla hört talas om men ingen varit i). Snacka om att han borde ställa upp i White Trash VM.

Hahaha! Humor när den är som bäst!

Jag hade hellre valt en robot (eller en affisch) än honom om jag låg på äldreboende. Det är väl lite det han är bajsnödig över, att någon som är smartare tar hans jobb...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien