Svenska Flickor på TV3.

Hehe skit kul juh.
Nicki snackar som hon vore 14 år =). "Liksom vad är grejen" =).

Men det är juh skådespelare men vet ifan om själva storyn än sann

Svenska flickor är ett program som enligt TV3 skall spegla verkligheten och tankarna för fyra typiska stockholmskor i sina bästa år med tonvikt på deras dejtande och jakt på ett sexuellt (och ekonomiskt) tillfredsställande liv. Sex and the city på riktigt och på svenska ungefär...

Tyvärr tycker inte alla medlemmar här på SH om personerna de följer i serien. SH:arna och flickorna har helt enkelt olika åsikter...

Last edited:
Det är ju en salig tur att det är spelat, uruselt spelat men ändock spelat.
Är det verkligen vad folk vill se? Jag har svårt att tro det och hoppas verkligen inte det men man vet ju aldrig.... :3freak

Last edited:
Det där med svenska flickor, det är bara på skoj, alla tjejerna är skådespelare. En av mina bästa kompisar känner hon den söta blonda tjejen och dem spelar bara. Det är ju inget man fattar när man tittar på det.

En sak jag inte fattar är varför de gör det? Det är ju knappast så att de blir "kända" efter det. Inte på ett bra sätt iaf, de ses ju som ho**r i folks ögon... :kocko

Spammar lite, men råkade slå förbi på femman igår typ, då var det "fotbollsfruar" heheh, där kan man snacka om CRAP :kocko Men det är väl påhittat typ :3freak

Jag trodde det var på allvar faktiskt, såg nåt för 2 veckor sedan. Det där behöver man inte se på TV bara att gå ut på krogen :tummenupp

snowwhite skrev:
En sak jag inte fattar är varför de gör det? Det är ju knappast så att de blir "kända" efter det. Inte på ett bra sätt iaf, de ses ju som ho**r i folks ögon... :kocko

Varför skulle de ses som horor i folks ögon?
Mediokra skådespelare, bättre än jag iofs, är väl mer rimligt.

Tur att man håller sej till videofilmer, då slipper man det mesta av skräpet på TV :D

Vilken tur att jag aldrig kollar på TV mer :)

Undrar när Transformers går :va Har hört att det visas fortfarande.....

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back