Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaginatvätt...?.
Vaginatvätt...?
Eller kanske "vagina-rens"...
Rätt sofistikerat att slänga en "jävla vagina-rens" efter nån som trängt sig in i din fil...
Vaginatvätt...?
Eller kanske "vagina-rens"...
Rätt sofistikerat att slänga en "jävla vagina-rens" efter nån som trängt sig in i din fil...
Guido, alltså? Det var först och främst bilderna och inte Doughebag jag ville "artbestämma".Men de på bilderna går inte under kategorin douchebag utan guido. även om de till viss del överlappar.
Kan inte stämma. "Skitstövel" kan man kalla precis vem som helst. De här killarna ser knappast ut som vem som helst, utan har ju mycket speciella...kännetecken.I min värld har det alltid varit skitstövel, inget annat.
Kan inte stämma. "Skitstövel" kan man kalla precis vem som helst. De här killarna ser knappast ut som vem som helst, utan har ju mycket speciella...kännetecken.
Vem har sagt något annat?Men de på bilderna är ju för fan Guidos...
Kan inte stämma. "Skitstövel" kan man kalla precis vem som helst. De här killarna ser knappast ut som vem som helst, utan har ju mycket speciella...kännetecken.
ååååH kAnn dU EngElSka?!!!!!!!11111111111Men de på bilderna är ju för fan Guidos, äckliga sliskiga 3-4-5-generationens italienare!
Jag är väldigt bevandrad i det engelska vokabuläret och har så länge jag kan minnas föknippat douchebag med skitstövel.
Och visst, de kanske är så störande så att folk har börjat kalla dem för skitstövlar men från början är de Guidos i folkmun, något nedsättande och ungefär att jämföra med när vi kallar någon zigenare.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |