SVEMO - PublicRelations el...

Bosco

Hellsänglar finns dom?
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
6,5 tums hjul...
Eftersom "Röde Baron'en" fick sitta ikläm i en annan tråd tar jag upp staffetpinnen.

sleven skrev:
Med dom summorna vi betalar i Licensavgifter borde det gå att avsätta minst två heltidstjänster enbart till PR. Vad får vi för dom 2400:- (B-licens) och 3100:- (A-licens) egentligen?

Utdrag från SVEMO's stadgar;
-1 § Ändamål
Svemo har till uppgift att främja och administrera motorcykel och snöskotersporten i Sverige.

En viktig uppgift är att bereda medlemmarna en meningsfylld sysselsättning. SVEMO skall vidare främja motorcyklism och snöskoteraktiviteter i allmänhet, verka för höjande av trafikkulturen, stimulera den fordonstekniska utvecklingen samt verka för att verksamheten sker med hänsyn tagen till miljön.

Verksamheten skall bedrivas i överensstämmelse med idrottens mål och inriktning enligt Sveriges Riksidrottsförbunds stadgar.
SVEMO, dess specialidrottsdistriktsförbund (SDF) och föreningar
skall aktivt verka för en dopingfri idrott SVEMO företräder internationellt all motorcykel och snöskotersport.
*end of quote*

Ser inte att F.I.M slår på trumman när MotoGP/WSBK...

Ang STCC och inget om Motorcyklar på deras hemsida.
Mycket, mycket enkel ekvation.
Huvudsponsor för fyrhjulingarna är Viedec.
Viedec fick inte heller sin vilja igenom att helsponsra en enliters-klass...

Varför skulle STCC som organisation då skriva om tvåhjulingarna?

Skall SuperStock'en ha lite mer krydda hoppas jag på att varannan förare i klassen lämnar in teknisk protest på ledarna...
Sedan personligt tjaffs och gärna lite slagsmål i depån.

Sedan slipper vi både "Kurtan" och hans avgifter...
Amber får däremot (jätte)gärna vara kvar *gläfs*.

Jeje, med Jim i spetsen och ett helt släptåg efter ska vi nog öla igång STCC-depån i år. Fylla, slagsmål, sätta på konkurrenternas fruar och flickvänner, pissa på hojarna och föra allmänt oväsen :fyllisar

(hrmm.. eller nått..)

Don Quixote skrev:
Jeje, med Jim i spetsen och ett helt släptåg efter ska vi nog öla igång STCC-depån i år. Fylla, slagsmål, sätta på konkurrenternas fruar och flickvänner, pissa på hojarna och föra allmänt oväsen :fyllisar

(hrmm.. eller nått..)

:yoparty :yoparty

Don Quixote skrev:

(hrmm.. eller nått..)
Jag & Catten kommer att supa ner er på lördag kväll, sen pruta arm åsså rispa med niven :fyllisar

Don Quixote skrev:
Fylla, slagsmål, sätta på konkurrenternas fruar och flickvänner, pissa på hojarna och föra allmänt oväsen

Käre grodfärgade riddare...

Detta äro ljuv musik för gamla ärrrade öron!
Visar att det finns även hopp för framtidens rr-förare i Sverige, efter att läst _många_ inlägg på detta forum har jag varit orolig över denna status (mest fjollor).

Visa nu gamlingarna (läs: Cralle) som flyr fältet och lämnar arenan fri för fräscha talanger att man fattat att PR också innebär offentliga verbala slagsmål (läs: Jan "Flash" Nilsson 'bilsnubbe') i tid och otid.

Svensk RR som en ny "reality såpa" som visas på "femman" *spyr vid blåtta tanke*, kanske vore något.

Det Hells Angels ratat, där tar "vi" över....
Finns bara en väg och det är uppåt.

Bosco skrev:
Eftersom "Röde Baron'en" fick sitta ikläm i en annan tråd tar jag upp staffetpinnen.

Kläm och kläm, jag var själv delaktig i ämnesförflyttningen...

Jag kan ställa upp som den blåsta groupien med stora tuttar så har ni den castingen klar. Dricka sprit kan jag också. Och vara irriterande.

Heja...

Äntligen lite jävlar anamma....
Nu nalkas det skriverier om roadracinge, kanske ända sättet.... :tummenupp

:fyllisar

*/ ?>
Back