Sveland Sakförsäkringar AB ???

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
Jag mailade dem igår om vad min hoj skulle kosta.. 7877 kr för trafik per år vilket är 2500 kr billigare än Trygg Hansa. De var även billiga på Helförsäkring. :D

Men jag har aldrig hört talas om dem. Är det nån där ute som vet något om dem. Eftersom de är så billiga så undrar man vad det är för fel på dem :va

Dalkullan skrev:
2453553 Jag mailade dem igår om vad min hoj skulle kosta.. 7877 kr för trafik per år vilket är 2500 kr billigare än Trygg Hansa. De var även billiga på Helförsäkring. :D

Men jag har aldrig hört talas om dem. Är det nån där ute som vet något om dem. Eftersom de är så billiga så undrar man vad det är för fel på dem :va

Jag har min bil försäkrad där. Har inte haft några skador så jag har heller inte haft några problem, det ända är att dom drog full betlning även när bilen stod avstäld 1 månad, men det ska justeras till nästa räkning, så det är väll inga direkta problem...

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=273616&highlight=sveland

där kan du få lite mer kött på dina ben! :)

Sundance Kid skrev:
2453567 Jag har min bil försäkrad där. Har inte haft några skador så jag har heller inte haft några problem, det ända är att dom drog full betlning även när bilen stod avstäld 1 månad, men det ska justeras till nästa räkning, så det är väll inga direkta problem...

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=273616&highlight=sveland

där kan du få lite mer kött på dina ben! :)

Det låter ju jätte bra =) Tackar :)

jag jobbar som försäkringsmäklare och jag har säkert tecknat försäkringar för 2-3 miljoner i sveland. skitbra bolag med väldigt bra priser. :tummenupp
dock aldrig några mc, bara bil och hem och villa

Har bara possitiv erfarenhet av dem, än så länge.
Inga problem när vi ställde av ena hojen förra hösten. Pengarn sattes in på vårt konto dagen efter. Inte som med Trygg-Hansa som tog nästan 2 månader på sig att återbetala premien när jag sålde min förra hoj.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon