Svarv å fräs

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Nån som vet nån billig cnc svarv å fräsnisse jag behöver hjälp med mina turbokit
framöver det tar för lång tid å handgneta fram alla bitar då mina maskiner e rätt gammla

Jag har jagat rätt mycke men det e svårt å hitta nån lämplig många tycks känna folk men det blir aldrig nåt i slutändan

Peter

andersson turbo skrev:
Nån som vet nån billig cnc svarv å fräsnisse jag behöver hjälp med mina turbokit
framöver det tar för lång tid å handgneta fram alla bitar då mina maskiner e rätt gammla

Jag har jagat rätt mycke men det e svårt å hitta nån lämplig många tycks känna folk men det blir aldrig nåt i slutändan

Peter

Nisse å nisse

Brukar använda mig av Grillby mekaniska....
Mattias eller Jan...
Bra grabbar som fixar det mesta.
Vettiga i pris när man kommer med hembyggar grejjor!

0171 470345

Hälsa från Patrik med Firebladen!
Eller truck säljarn... (samma kille) :tummenupp

svar

andersson turbo skrev:

Peter
har inte matte bohlin en fin fräs?

Mekaniska verkstäder finns det gott om om man nu gillar å pröjsa moms å startavgifter mm. det ja behöver ha tag på är ju nån som jobbar som anställd
å e lika fattig som en annan

Det kan dock bli en del pengar ändå men det måste ligga på en rimlig nivå om det ska gå ihop att bygga turbohojjar

Peter

ok... men här uppe så brukar man snacka sig in på stället... vet att det är svårt i den stan utan kontakter... Känner en kille där nere men han har sina grejor på mitt jobb, sorry...

men han är jävligt duktig men säkert inte så vilig... tyvärr

Vet inte vem jag skulle kunna tipsa om då...

lycka till i letandet :tummenupp

Mathias

Är Heikki på kullen inte bra nog ??
Har inte sett så många jobb från honom... ja, förutom mina bakhjulsdistanser förstås.
Vore kul att veta hans kapacitet.

Last edited:
andersson turbo skrev:
Mekaniska verkstäder finns det gott om om man nu gillar å pröjsa moms å startavgifter mm. det ja behöver ha tag på är ju nån som jobbar som anställd
å e lika fattig som en annan

Det kan dock bli en del pengar ändå men det måste ligga på en rimlig nivå om det ska gå ihop att bygga turbohojjar

Peter

Det finns alltid en kaffe kassa vet du väl!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman