Zator
Jag är grinig idag...
- Gick med
- 24 Mar 2004
- Hoj
- Sprint ST -06, 2x yzf 750 r -96, en blivande stealthfighter och en skrotfighter
Håller på att leta efter ett snyggt baklyse till mitt fighterbygge och har snöat in på sv650/1000 stående lyse. Tyvärr finns närmasta sv att titta på och ta mått på i västerås.
Så finns det någon snäll själ där ute som kan gå ut i garaget och mätta upp hur stora lysena är och vilket mellanrum det är mellan dem så vore jag grymt tacksam!
Bifogar en väldigt avancerad skiss på vilka mått som behövs.
Sen om någon har tips på snygga, små, trekantiga eller fyrkantiga markeringsblinkers så skulle det förgylla min dag. Har för mig att jag sett ett par skapliga på en citroen men hann inte se vilken modell det var.
Så finns det någon snäll själ där ute som kan gå ut i garaget och mätta upp hur stora lysena är och vilket mellanrum det är mellan dem så vore jag grymt tacksam!
Bifogar en väldigt avancerad skiss på vilka mått som behövs.
Sen om någon har tips på snygga, små, trekantiga eller fyrkantiga markeringsblinkers så skulle det förgylla min dag. Har för mig att jag sett ett par skapliga på en citroen men hann inte se vilken modell det var.