tomas-67
Tomas-67
Fick min Kawa ZXR-9:a stulen förra året,så jag köpte en Suzuki TL1000s- årsm:2000 som hade endast gått 570mil. nu har jag väl kört ca 800mil, och hojen går skitdåligt om man ligger runt 2-3000 v/min,den hackar,finns inget drag,,nästan som om den bara gick på en cylinder?men varvar man ur den och låter den gå på höga varv funkar det bättre,men går man in i en cirkulationsplats och växlar ner till 2:an och svänger runt,går den väldigt ojämnt,nästan farligt,kan axa iväg, inte nog med att jag hade svårt att acceptera denna hoj efter ZX-r:en och nu går den så här, efter bara 800mil!!!!! kan ju omöjligt vara skit i insprutningssystemet redan efter 800mil.
Hojen är helt orginal,har misstankar på tändstiften.vem vet ,inte jag i alla fall.Har ingen stor erfarenhet av V-Twin, är ingen inbiten hojskruvare heller.Så jag är hemskt tacksam om någon har nån ide`.MVH Tomas
Hojen är helt orginal,har misstankar på tändstiften.vem vet ,inte jag i alla fall.Har ingen stor erfarenhet av V-Twin, är ingen inbiten hojskruvare heller.Så jag är hemskt tacksam om någon har nån ide`.MVH Tomas

Nä det är sant