Suzuki SMR

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Det här borde vara den snyggaste motarden, synd bara att de inte baserade den på RM-Z istället. Eller om RM-Z haft fler växlar, då hade mina hojproblem inför nästa år varit lösta. :)

PB032000.jpg

Resten av bilderna finns hos ThumperTalk.

Last edited:
touringsadel, är resten också lika touring? Mycket pang, lite göka?

Men vad är egentligen skillnaden mot den DR400 de haft som motard ett par år redan????
Frambromsen kände jag inte igen men resten då???

Supermoto skrev:
Men vad är egentligen skillnaden mot den DR400 de haft som motard ett par år redan????
Frambromsen kände jag inte igen men resten då???
Det är samma tror jag men snyggare, det som skiljer är väl färgen och alla bling-bling detaljerna. :)

Riktigt grym! Dubbla avgaspuffar, marchesinifälgar, usd-gaffel, kolfiberdetaljer m. m. Hubbahubba! Vill ha!

Någon som sett några siffror och tekniska specar? Troligtvis lär den bygga på DRZ och ha liknande specar.

Är det ens en kommande modell eller är det bara en designstudie?

Den där bakskivan var porrig, nån som vet vart man får tag på den till en husaberg?

Det enda som va coolt me den var fälgarna, bromsskivor, oket & gaffelbensskydden.....resten var gay!

Ja, den var snygg. Skitsnygg faktiskt. Säkert 20 kilo snyggare än den du har nu. Ska du sluta köra på bana och bara köra uppvisningsrace i trafiken?

RaceMe skrev:
Ja, den var snygg. Skitsnygg faktiskt. Säkert 20 kilo snyggare än den du har nu. Ska du sluta köra på bana och bara köra uppvisningsrace i trafiken?
Haha är det mig du menar? Nä, bara bana blir det fortsättningsvis också, jag skrev aldrig att jag ville ha den heller utan önskade ju att det var en RM-Z istället. :) Som det känns just nu lutar det åt en svart hoj.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT