Har nyligen köpt en Suzuki GSX som rullat 2200 mil allså modellen utan kåpor. Nu när jag startar den efter den stått i varmagarage ett par dagar så knackar den i motorn ca 10 minuter sen går den fint. Kedjesträckaren är bytt på den för 200 mil sen så den kan det inte vara. Kan det vara kamkedjan eller pajar de efter 2000 mil eller? Oljan bytt på den också.
Nu har jag lämnat in den hos en verkstad som man inte kan riktigt lita på men ofs så finns det inga bra mc verkstäder i kalmar som man kan lita på fullt ut.
Så tänkte jag fråga er kunniga personer här vad detta kan vara?
(Har garanti på hojen så nu måste jag veta vad detta kan vara för att de skla lösa problemet. Är inte så haj på mek så de kommer förmådligen blåsa mig på verkstaden och säga att det är inget fel på det. Och givetvis kommer hojen att rasa då garantin går ut..TYPISKT.
Nu har jag lämnat in den hos en verkstad som man inte kan riktigt lita på men ofs så finns det inga bra mc verkstäder i kalmar som man kan lita på fullt ut.
Så tänkte jag fråga er kunniga personer här vad detta kan vara?

(Har garanti på hojen så nu måste jag veta vad detta kan vara för att de skla lösa problemet. Är inte så haj på mek så de kommer förmådligen blåsa mig på verkstaden och säga att det är inget fel på det. Och givetvis kommer hojen att rasa då garantin går ut..TYPISKT.