Sussie's Sluts gör entré i REC!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Som avslutning på säsongen bestämdes det i eftermiddag att rudeboy DonQ teamar upp med badass Oscar "Ice" Håkansson för att spela några feta beat i depån och åka några varv i REC. Planerna finns på att åka på Pinky men ett nyktert beslut får tas när det börjar närma sig. Frågan är om det finns en ärlig chans att hon skulle orka 4 timmar... :va

Strider Stockagård får inte ihop hojen och jag hoppas därmed att han kan vara behjälplig under racet. Annars har vi Sussie!

Brat racing teamar med Rat Racing, Klart ni ska köra på Pinky :tummenupp

Vaffan! :mad:

Vi ska ju köra som svin på nytt, hett, dyrt och pistagefärgat material för att kunna kvala upp till Näck.

Komma här och domdera. :5sure

Vaffan! :mad:

Vi ska ju köra som svin på nytt, hett, dyrt och pistagefärgat material för att kunna kvala upp till Näck.

Komma här och domdera. :5sure
Du behöver nog inte vara orolig, dom kör väl utanför tävlan då dom normalt hör hemma i NEC.

Se nu till att göra bra ifrån er på A-torp, ni är snabba o säkra nog att testa er förmåga i NÄCK. Ta MC Doktorn med er upp. :D

Domdera? På den här hojen?
Åja, håller en 999:a ihop i 4 timmar så gör Aprullan det.

Last edited:

Åja, håller en 999:a ihop i 4 timmar så gör Aprullan det.

Har någon 999 någonsin setts hålla ihop i 4 h i sträck? På de tre REC jag har varit med på så har duccarna mest stått i depå... :va

Det är ju självklart annorlunda med gamla sletna aprullior. De är ju skottsäkra :D

Du behöver nog inte vara orolig, dom kör väl utanför tävlan då dom normalt hör hemma i NEC.

DonQ kör ju NEC och jag tänkte ochså fråga grabbarna i mitt team om de vill köra på lördagen, men jag och DonQ kör även på söndag för att få köra in i det sista innan säsongen tar slut. Vi är med och tävlar i racet, men kommer inte att vara med och dela på poängen!

...och OM vi skulle komma på pallplats så lovar jag att skänka min buckla till det team som tar den sista poängplatsen.

Last edited:
DonQ kör ju NEC och jag tänkte ochså fråga grabbarna i mitt team om de vill köra på lördagen, men jag och DonQ kör även på söndag för att få köra in i det sista innan säsongen tar slut. Vi är med och tävlar i racet, men kommer inte att vara med och dela på poängen!

Ni vill bara åt pokalerna alltså :)

Har någon 999 någonsin setts hålla ihop i 4 h i sträck? På de tre REC jag har varit med på så har duccarna mest stått i depå... :va

Det är ju självklart annorlunda med gamla sletna aprullior. De är ju skottsäkra :D
Njaaaaaa.... denna har iallafall tagit sig i mål.

42 Team Sorelle Diaboliche, Ducati 999 S 2p 8p 8p 0p 8p 8p Totalt 32p

Njaaaaaa.... denna har iallafall tagit sig i mål.

42 Team Sorelle Diaboliche, Ducati 999 S 2p 8p 8p 0p 8p 8p Totalt 32p

I mål ja :tungan

Men det där säger ju inte så mycket om hur många av de fyra timmarna som tillbringades i depå.

På Gåsen så körde de väl första och sista halvtimman, med sporadiska inhopp på banan då och då därimellan.

Jag respekterar dem djupt för att ens komma på tanken att köra långlopp med en så dyr hoj :-)

//Anders.

Vi är med och tävlar i racet, men kommer inte att vara med och dela på poängen!

Står så här i reglementet:

1.6.3 Serianmälan
Samtliga Team som deltar måste anmäla sig till serien.

Kan man säkert tolka olika, men är man med så kör man även om poängen tolkar jag det som.

Står så här i reglementet:

1.6.3 Serianmälan
Samtliga Team som deltar måste anmäla sig till serien.

Kan man säkert tolka olika, men är man med så kör man även om poängen tolkar jag det som.

Ok, om vi är tvingade att få poäng så tänker jag inte jiddra, men vi ska be om att få bli lämnade utanför.

Om det vore så så skulle jag ju inte ge bort den!:va

Edit: såg att ditt inlägg skrevs före min edit. Sorry!

Vi vill vara med för att få köra, och när vi kör så vill vi ju såklart vinna.

Sköja bara, kommer ni på pallen så är det klart ni ska behålla pokalen, schysst att ni avsäger er poängen :tummenupp

Ok, om vi är tvingade att få poäng så tänker jag inte jiddra, men vi ska be om att få bli lämnade utanför.
Oscar, ta nu inte detta på fel sätt, det är sista tävlingen, Anderstorp tar massor av hojar till start och tävlingen går mitt i vintern så några problem att ni roddar ihop ett REC-team finns inte.

Men ändå... om ni frånsäger er placeringspoängen och kan tänka er lämna iväg bucklan (om ni tar en sån) vad gör ni då i rejset? Får hyggligt mycket bantid till en bra peng? Eller handlar det om att lattja runt på banan och i depån och visa "blåbären" hur man kör hoj?

Missuppfatta nu inte detta, jag har inga som helst problem med att ni ställer upp i REC, jag undrar bara vad det är som driver / motiverar er?

Vi ses på A-torp, kör om med marginal och glöm inte vinka. :hej

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...