Är lite nere idag... Jag var inne på akademibokhandeln på vasagatan idag i max 5 minuter och under den tiden hinner någon backa på min hoj som stod parkerad tvärs över gatan. På satt dock en hastigt skriven lapp med texten "Jag körde på din hoj, ring mig 0767 12 21 xx" Pratade med ett vittne som såg det hela men han tänkte inte på att REG nr på bilen. och dum som jag var så tog jag inte något nummer till vittnet då jag (iaf lite glad, för att jag hade hans nummer) åkte vidare till jobbet... Dock har han ,om nu nummret är rätt, inte haft mobilen på idag. Misstänker att han kanske bara skrev en sån lapp för att det skulle se bra ut, det var ju många som måste sett det. Ska fortsätta jaga honom men börjar kännas som en blåsning.
Hörde att man kanske kunde få ersättning av trafikförsäkringsföreningen vid en sådan här smitnings P-skada. Någon med erfarenhet av detta?
Skador på hojen blev, en stygg buckla och skkrap på tanken, lite plastskrap och en avbruten fotpinne... Man blir så less, har ju bara råd att ha den trafikförsäkrad så...
Hörde att man kanske kunde få ersättning av trafikförsäkringsföreningen vid en sådan här smitnings P-skada. Någon med erfarenhet av detta?
Skador på hojen blev, en stygg buckla och skkrap på tanken, lite plastskrap och en avbruten fotpinne... Man blir så less, har ju bara råd att ha den trafikförsäkrad så...