SuperRetards Stunts!

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Va ute ett gäng och hjulade lite och hade med oss kameran även denna söndag! Cykelmannen, (Supermoppe här på forumet) gjorde en hel del grymma stunts och jag blev bara tvungen att klippa ihop en film!

Ursäkta skakningarna emellanåt, det va riktigt svårt att köra samtidigt som man ska filma stadigt! :)

Mycket nöje!

http://www.youtube.com/watch?v=a3yl5LcAZuI

Det kommer en till film när vi dödliga kör också... :näsblod

Ingen musik, bara motorljud. Me like:yoparty

Ja, jag tycker det blir mer känsla utan ljud!

Men visst är det sweet med en sjysst film med bra musik också... Så jag ska dundra på lite sköna låtar till filmerna så man kan välja vad man vill se/höra... :tummenupp Sjysst att ha lite rullande filmer när man bara sitter och slösnackar med polarna eller i garaget!

Last edited:
Snyggt. Dags att han börjar med cirklar nu :tummenupp
Ja det var ju dom också. :huvet Men det kommer, det kommer. Får bli till att ligga i hårdträning.

Måste ge en eloge till SWK för filmandet. Helt otroligt att man kan åka hoj och filma så stadigt samtidigt. Dom två sista klippen så laddar han fart, släpper styret och håller i kameran med båda händerna. :skrämd

Grymt kört Supermoppe.
Och grymt filmat SWK, mycket schysstare utan musiken:tummenupp

Ja det var ju dom också. :huvet Men det kommer, det kommer. Får bli till att ligga i hårdträning.

Måste ge en eloge till SWK för filmandet. Helt otroligt att man kan åka hoj och filma så stadigt samtidigt. Dom två sista klippen så laddar han fart, släpper styret och håller i kameran med båda händerna. :skrämd

Haha, inte nog med det så sitter man på en LC4 som skakar så mycket så man knappt kan se vägen. :tummenupp Det är riktigt kul att göra filmer faktiskt! Måste ta och köpa mig en hjälmkamera så man kan filma lite sköna sekvenser när man svinar i stan om kvällarna! Kan bli grymt med 15 pers kommande på slangen!!

Verkligen imponerande!! Grymt schyssta bakhjulsåk - vill oxå kunna/våga köra så sakta och kunna skrapa bakskärmen! Vad e hemligheten? Träning förmodar jag...:rolleyes:
En stor eloge till filmaren oxå - stentufft :tummenupp

Gött mos! Kommer du något till Rörken i sommar? isåfall får vi åka iväg efteråt nån gång så du kan lära mig hur man gör :D

Du är grym! :tummenupp cirklarna tycker jag också att du ska börja träna på.. det tränar jag på just nu, har klarat en hittills så om du kommer på hur man ska göra så ge mig några tips :rolleyes:

Äh, det är fejk! Alla vet väl att tyngdkraften är myckel lägre i västerås än i resten av landet! :D

We're not worthy! :Bugar

Du är grym! :tummenupp cirklarna tycker jag också att du ska börja träna på.. det tränar jag på just nu, har klarat en hittills så om du kommer på hur man ska göra så ge mig några tips :rolleyes:
Du med! :tummenupp Jag har klarat av en halv som mest med den gamla 38/15-drevningen. Nu har jag slängt dit 50/14 istället så nu finns det ju iaf. lite mer hopp.

Äh, det är fejk! Alla vet väl att tyngdkraften är myckel lägre i västerås än i resten av landet! :D

We're not worthy! :Bugar
Min bromsskiva bak är lila-blå av nån anledning. :tungan

Du med! :tummenupp Jag har klarat av en halv som mest med den gamla 38/15-drevningen. Nu har jag slängt dit 50/14 istället så nu finns det ju iaf. lite mer hopp.

Min bromsskiva bak är lila-blå av nån anledning. :tungan

Låter bra :yoparty lycka till med träningen! det är mkt poliser nu i Luleå, dom har rassia här så jag kan inte köra så mycket nu med tanke på att jag inte har tagit kortet än :huvet

Grymt snyggt :tummenupp :Bugar

Så långt bak vågade jag mig aldrig med min HM450.

Inte ens i närheten skall tilläggas :3freak

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...