TomK
hela världen är min rejsingbana
Söndagen den 17:e augusti är det dags för SM-deltävling på den nybyggda supermoto-banan vid Lunda flygfält (i närheten av Gimo). Det kommer att göras en del förberedande arbeten under tiden fram tills dess - bl.a. nu på onsdag från lunch och framåt, samt lördag tidig e.m. - om någon känner för att kroppsarbeta lite.
På tävlingsdagen och även den 16:e, behövs extra handräckning - parkeringsvakter, flaggvakter, dra avspärrningar, bära däck och allt möjligt annat. Ta chansen att vara med på ett hörn nu när det hålls SM-tävling på hemmaplan! Låter det intressant, går det att höra av sig till mig (t.ex. här på SH) och så förmedlar jag kontakten till arbetsledaren.
På tävlingsdagen och även den 16:e, behövs extra handräckning - parkeringsvakter, flaggvakter, dra avspärrningar, bära däck och allt möjligt annat. Ta chansen att vara med på ett hörn nu när det hålls SM-tävling på hemmaplan! Låter det intressant, går det att höra av sig till mig (t.ex. här på SH) och så förmedlar jag kontakten till arbetsledaren.