SuperMotard i MotorJournalen ikväll

Ted Björk ska köra med.. Han brukar ju inte fega när det gäller att köra iaf..

Skönt med lite omväxling från deras ständiga reportage om gamla lik till bilar och den där förbannade Joppe som diggar allt om det är italienskt eller från efterkrigstiden.

Mailade faktiskt med Kenneth på Motorjournalen eftersom jag började lacka på att de testade så mycket skräp (gamla jänkar på Kuba är nog mest intressant för Mikael Wihe...) och det visade sig vara en riktigt trevlig prick!

sandstream71 skrev:
Skönt med lite omväxling från deras ständiga reportage om gamla lik till bilar och den där förbannade Joppe som diggar allt om det är italienskt eller från efterkrigstiden.

Mailade faktiskt med Kenneth på Motorjournalen eftersom jag började lacka på att de testade så mycket skräp (gamla jänkar på Kuba är nog mest intressant för Mikael Wihe...) och det visade sig vara en riktigt trevlig prick!

Hehe, jag tycker Joppes reportage är det bästa med hela Motorjournalen (nästan iaf...). Han har ju så grymt skön attityd till bilarna han kollar på.

Kul med motard ikväll iaf! Go motorjournalen :tummenupp

sandstream71 skrev:

Ähh, Joppe e kul som attan ... hmm ... kan det vara för att vi delar det italienska intresset kanske ;)
Karln har för övrigt x antal A4 med förseelser hos trafikpolisen ... gick tydligen rätt vilt till med hans Alfor förr i världen.

joppe är helt dum i huvudet!
skulle vilja spöa han för skojs skull

:huvet

Japp, tycker att Joppe borde få göra reportage till Café Sundsvall, eller något annat lika upphetsande program! Killen måste ju gå på droger! :fatta!
Motorjournalen skulle lätt dubblera antalet tittare om han försvann!

Ser fram emot SM-inslaget, tack för tipset! :tummenupp

*/ ?>
Back