Superbike i Göteborg

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag köpte den nya Tok-Viragon på Superbike och måste bara skriva att jag är extremt nöjd med dem. Det finns flera saker i sammanhanget som faller utanför det normala, och som jag inte orkar skriva om, som de har hanterat på ett väldigt bra sätt - mycket bättre och mer kundorienterat än jag förväntar mig från en MC-handlare. De har dessutom bra priser och bra rabatter på tillbehör när man köper ny båge.

Fem stjärnor, med plus i kanten, av fem möjliga till Mattias på Superbike. Rekomenderas varmt :tummenupp

Edit: jag lägger fan till en sjätte stjärna också.

Last edited:
Bingo skrev:
Jag köpte den nya Tok-Viragon på Superbike och måste bara skriva att jag är extremt nöjd med dem. Det finns flera saker i sammanhanget som faller utanför det normala, och som jag inte orkar skriva om, som de har hanterat på ett väldigt bra sätt - mycket bättre och mer kundorienterat än jag förväntar mig från en MC-handlare. De har dessutom bra priser och bra rabatter på tillbehör när man köper ny båge.

Fem stjärnor, med plus i kanten, av fem möjliga till Mattias på Superbike. Rekomenderas varmt :tummenupp

Japp kundservicen är den bästa jag har haft erfarenhet, snabba beställningar, svarar direkt på mail (En gång tog det iofs hela 10 minuter innan jag fick svar :gnissla ) och väldigt trevliga, Mattias och Lantz

Bingo skrev:

Kan bara instämma i lovorden, har köpt två hojar där nu och kommer inte gå till någon annan handlare, kundorienterat, bra priser och service utöver det vanliga!

/Felix

Säger samma sak. Mitt betyg blir * * * * * av 5 möjliga

Köpte hela utrustningen där och fick bums 30% på allt, även beställningsvaror. Det dom inte hade hemma skickade dom fraktfritt till jkpg.

Rekommenderas starkt!

//jaG

Nu kommer ravetrancer gråta av lycka när ni skriver så gott om hans favvo affär :7peta

Marals76 skrev:
Nu kommer ravetrancer gråta av lycka när ni skriver så gott om hans favvo affär :7peta

Och med all rätt. De ÄR riktigt bra. Dumt dock att de flyttade, det var ganska bekvämt med en MC-affär alldeles runt hörnet...

t-rex skrev:
Och med all rätt. De ÄR riktigt bra. Dumt dock att de flyttade, det var ganska bekvämt med en MC-affär alldeles runt hörnet...

Gött att de flyttade, det är rätt skönt med en MC affär runt hörnet :hihi

De verkar vara väldigt trevliga och kunniga men det är synd att de har ett så dassigt team i NSBK (15:e och 22:a idag på Falken.). :hihi ;)

Last edited:
För mig var det bara krångel med den affären... Dock får jag väll skylla på förra ägaren på min båge :)

Men det löste sig (efter 3-4 månader) och då var allt bra

fick låna en tändstiftsnyckel därfrån över kvällen, bara för att jag inte hade råd med ett verktygskitt just då... bara sådär...grymt bra service!

Håller med!!!

Gubbarna där har koll på sina grejer!! Grymt bra service och väldigt bra priser!!
Jag köper alla mina grejer därifrån och rekommenderar dom stark!! :tummenupp :tummenupp

IRON MAN skrev:
Det är bara kärringar som lipar mannen
KÄFT MED DIG DIN PYS:) JAG GRÅTER AV LYCKA NU JUH...
dESSUTOM SÅ KAN DU SKAFFA DIG EN HOJ INNAN DU KLANKAR NER PÅ ANDRA HOJÅKARE:)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph