Sune Andersson film!!!

Äsch!
Jag tycker inte att han är speciellt cool, vafan jag har sett fan så mycket värre.

Vad har han kört för hojar, sune?

Det coola med Sune e väl att han verkar kunna sätta sig på vilken hoj som helst och stunta. Hur ofta ser man någon annan stuntsnubbe stunta på en Harley?

Jag tyckte också att Sune var bra förut, tills förra sommaren då jag var uppe i Vilhelmina på deras flygplats och jobbade. Sune tränar som bekant på flygplatsen. Efter att ha sett honom träna blev han minst 100% bättre i mina ögon. Nu fick man se tricks som han inte så ofta visar på sina shower. Lite kul om man frågar de som bor i Vilhelmina om de tycker Sune är duktig, "jo de e han väl, fast vi har sett han så mycke så vi inte tänker på det". Sune tränade sina tricks förut lite varstans, det går mycket rykten... Det finns en anledning till att han kallas för vilden från Vilhelmina eller Sune bakhjul. :D Ang. hojar de jag såg ifjol hade han minst 4 st plus att han hade beställt en ZX-12 som var på väg, 12:an skulle vara utrustad med turbo!

Sune är vansinnigt cool. Han kanske inte gör de allra omöjligaste tricken, men de han gör kan han.

Sen är han fåordig norrlänning med ett stort lass humor också. :D

Jo han är väll rätt så duktig! :crash
använder magnesium på 12 o´clock plattan för att det ska gnistra mer :p

neämen, han e inget speciellt och jag börjar tröttna på han lite grann!

Mycket avunsjuka i denna tråd,,, vafan då inge speciellt...???...??? Sluta klaga å börja träna så att ni kör bättre än Sune ist.... All cred åt en kille som kan hantera en hoj som Sune kan :tummenupp

Är inte så imponerad... Klarar du absolut inte själv, men som många andra har sett betydligt värre saker.

Gustav1 skrev:
Sune är vansinnigt cool. Han kanske inte gör de allra omöjligaste tricken, men de han gör kan han.

Sen är han fåordig norrlänning med ett stort lass humor också. :D

Fåordig?????????Tror inte att du snackat med sune för han snackar hela tiden. En trevlig kille måste jag säga ödmjuk o kunnig

mvh blondie

Väcker den här råden till liv genom att fråga om någon vet vad det är för soundtrack på Sune Andersson videon?

Jag har haft äran att jobba med Sune, bokade honom till en mc-mässa som jag anordnade.
Maken till cool och trevlig snubbe har jag sällan stött på.
Han var full av galna idéer (GALNA idéer) och backade inte för nåt.
Dessutom var hans gage i stort sett hans egna utgifter.
Det lär iofs ha ändrats nu.
Att jag sen fick åka med på bågen när han stuntade (stolt, stolt) gjorde ju inte saken sämre.

I mina ögon rockar han fett.

kan ju säga att jag har träffat herrn flera ggr, han har tom. vart här hemma hos mig på middag. En riktig pratglad norrlänning som guillar vitlök :)
Dessutom så har han kontroll på sin hoj som få......:)

Dessutom kan han göra det medans han gör det :D

Bifogat

• sune.jpg
    sune.jpg
    80.4 KB · Visningar: 348
Med tjejen åt andra hållet :skrämd

Pics by me ;)

Bifogat

• sune2.jpg
    sune2.jpg
    110.5 KB · Visningar: 320
Är det ingen som vet vad låten i filmen heter då?

Jag skulle gissa på Accelerator? Men jag hittar ingen artist som passar in med den låt titeln.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT