Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du pratat med SMC Skåne?bengis skrev:Har två bokade och betalda platser till SMC Skånes BKK körning 19-20 augusti. Tyvärr är hojen på verkstanoch vi kan inte vara med på kursen. Är det någon som är intresserad av att köpa en rabatterad plats?
bengis skrev:Har två bokade och betalda platser till SMC Skånes BKK körning 19-20 augusti. Tyvärr är hojen på verkstanoch vi kan inte vara med på kursen. Är det någon som är intresserad av att köpa en rabatterad plats?
Avarage skrev:Kontakta dem du/ni anmälde er hos så de åt minstånde vet att ni inte kommer och dessutom så de har möjlighet att sätta in någon annan i erat ställe.
Om de har möjlighet att jobba parallellt med dig/er att ragga andra deltagare ökar ju chansen för dig/er att få igen en del pengar! Det är ju fortfarande några dagar kvar!
// Niklas
bengis skrev:Jodå, SMC var de första jag kontaktade och de hjälper mig, men jag tänkte jag kanske hittar någon här. Tyvärr finns ingen kö så ingen som kan ta platserna direkt. Hoppas någon är sugen.. både självrisk på hojen och inbrännda bandagar är inget kul...
/anna
CorbenDallas skrev:Vilka grupper gäller det?
/T
bengis skrev:Vi har en plats i Grön och en i Blå men SMC har lovat hjälpa oss med att den som tar våra platser kan omplaceras om inte grupperna passar.
Är du intresserad?
/anna
Lazy skrev:Om ngn vill ha era platser så fixar vi platser i vilken grupp de vill så det är ingen begränsning. Tråkigt dock att ni inte kan komma, hoppas ingen slog sig.
//Lasse Nagy
SMC Skåne
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |