Sugen på rabaterad BKK kurs på Knutstorp?

bengis

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Kawasaki Z1000
Har två bokade och betalda platser till SMC Skånes BKK körning 19-20 augusti. Tyvärr är hojen på verkstan :huvet och vi kan inte vara med på kursen. Är det någon som är intresserad av att köpa en rabatterad plats?

bengis skrev:
Har två bokade och betalda platser till SMC Skånes BKK körning 19-20 augusti. Tyvärr är hojen på verkstan :huvet och vi kan inte vara med på kursen. Är det någon som är intresserad av att köpa en rabatterad plats?
Har du pratat med SMC Skåne?
Dom brukar väl ha kölista? Eller kanske inte till steg 2 kursen?
Önskar att jag kunde ta den själv men tyvärr.

Lycka till!

bengis skrev:

Kontakta dem du/ni anmälde er hos så de åt minstånde vet att ni inte kommer och dessutom så de har möjlighet att sätta in någon annan i erat ställe.

Om de har möjlighet att jobba parallellt med dig/er att ragga andra deltagare ökar ju chansen för dig/er att få igen en del pengar! Det är ju fortfarande några dagar kvar!

// Niklas

Avarage skrev:
Kontakta dem du/ni anmälde er hos så de åt minstånde vet att ni inte kommer och dessutom så de har möjlighet att sätta in någon annan i erat ställe.

Om de har möjlighet att jobba parallellt med dig/er att ragga andra deltagare ökar ju chansen för dig/er att få igen en del pengar! Det är ju fortfarande några dagar kvar!

// Niklas

Jodå, SMC var de första jag kontaktade och de hjälper mig, men jag tänkte jag kanske hittar någon här. Tyvärr finns ingen kö så ingen som kan ta platserna direkt. Hoppas någon är sugen.. både självrisk på hojen och inbrännda bandagar är inget kul...

/anna

bengis skrev:
Jodå, SMC var de första jag kontaktade och de hjälper mig, men jag tänkte jag kanske hittar någon här. Tyvärr finns ingen kö så ingen som kan ta platserna direkt. Hoppas någon är sugen.. både självrisk på hojen och inbrännda bandagar är inget kul...

/anna

Vilka grupper gäller det?

/T

CorbenDallas skrev:
Vilka grupper gäller det?

/T

Vi har en plats i Grön och en i Blå men SMC har lovat hjälpa oss med att den som tar våra platser kan omplaceras om inte grupperna passar.

Är du intresserad?

/anna

bengis skrev:
Vi har en plats i Grön och en i Blå men SMC har lovat hjälpa oss med att den som tar våra platser kan omplaceras om inte grupperna passar.

Är du intresserad?

/anna

Om ngn vill ha era platser så fixar vi platser i vilken grupp de vill så det är ingen begränsning. Tråkigt dock att ni inte kan komma, hoppas ingen slog sig.

//Lasse Nagy
SMC Skåne

Lazy skrev:
Om ngn vill ha era platser så fixar vi platser i vilken grupp de vill så det är ingen begränsning. Tråkigt dock att ni inte kan komma, hoppas ingen slog sig.

//Lasse Nagy
SMC Skåne

Nej, bara blåmärken så det är en värdslig sak. Jag vill passa på att tacka alla på SMC som varit fantastiskt hjälpsamma som vanligt!!

En plats har löst sig så det är fortfarande en plats kvar om någon är sugen?! Vädret verkar ju bli kanon!! Själv ska jag gå på Malmö-festivalen och tröstäta friterade bananer med glass :banana medans ni swishar omkring på Knutstorp..

Lördagskörning?

Tiden drar ihop sig och det kan vara svårt att få ledigt från jobbet för att köra på banan på fredag. Men alternativet att vara med på Lördag finns fortfarande! Solen sägs skulla vara framme då också!

Info från SMC BKK's sida: http://www.smcskane.com/:
"För att bara vara med på ena kursdagen bör du ha kört SMC Skånes BKK tidigare i år."

Fortfarande chans!

25 grader och sol säger Lördagens väderprognos.

Ännu finns det chans till en billig heldag på härliga Knutstorp!

Nu är även sista dagen såld! :tummenupp Skönt! Nu är det bara att gå hem och invänta att hojen blir lagad...

Back