Sugen på fighter? Köp min färdiga kanske??

Status
Ej öppen för fler svar.

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
KTM Superduke
Om nån går i tankar på att köpa fighter så finns det en färdig i mitt garage som kan vara till salu.....

(nu kanske jag får skäll för att jag "raggar kunder" på fel ställe men hojen är så fräsch att jag kände att jag var tungen att lägga en liten teaser här)

http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=9614

b-man skrev:
Om nån går i tankar på att köpa fighter så finns det en färdig i mitt garage som kan vara till salu.....

(nu kanske jag får skäll för att jag "raggar kunder" på fel ställe men hojen är så fräsch att jag kände att jag var tungen att lägga en liten teaser här)

http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=9614
Om jag haft pengarna som jag tror att du ska ha för hojjen så hadde det blitt affär på stubben :tummenupp
Dam va nice din båge var :tummenupp :yoparty nu tycker man att sin egen ser ut som faen så tack för den :Bugar

b-man skrev:

Hrrrmmm......Låt gå för denna gång men ett ord till och om att den är till salu och inlägget försvinner.
Låser dock tråden :whip

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back