Sugen att köra till Kristianstad på Lördag

Jag är på :rock . Samling på statoil?

Är det föressten du som har en reg.plåt som det står "busfrö" på? :hej

Busfrö skrev:
Någon som är sugen på att följa med och busa :rock :rock ?
Dom samlas 13.00 så man får väl köra 1h innan :confused:

Skulle man kunna få en vägbeskrivning till exakt VAR de håller till i K-stad, så att en "utsocknes" som jag begriper o hittar?!?
TACK på förhand!
:tummenupp

Om det är till någon hjälp så vill jag minnas att stället heter/kallas för Bivarödsrakan... annars kan du ju alltid först åka ner till Staffanstorp och sen åka upp med oss andra, hehe :crash :D ;)

tjaaaa.. nåt roligt måste man hitta på när man har körkort... ja e på!! samling statoil staffanstorp eller var ?

tjabba grabbar, klart att ni ska komma. stora delar av TCX kommer att vara där. fixar vägbeskrivning om några timmar.

GIXxXER/TCX

spökrider skrev:
tjabba grabbar, klart att ni ska komma. stora delar av TCX kommer att vara där. fixar vägbeskrivning om några timmar.

GIXxXER/TCX

Hmmm, inväntar vägbeskrivningen med spänning......
:fakta

låt se, kristianstad hittar ni väl till....kör ut på motorvägen mot bromölla, sväng av mot statoil 24 timmars (centrum), kör mot rondellen och ta vänster, passera tre rödljusen kör över en bro så står vi på höger sida vid ett sibylla (parisaren)

vill ni inte köra till kristianstad utan direkt till bivaröd så kör till knislinge.....höger i rondellen och rakt igenom centrum och ut på landsbyggden, kör typ 2-3 kilometer och sväng till höger (liten asvalterad väg) det står även en skylt motornågot, wolla framme

:squid

TCX

vi samlas alltid i kristianstad kl 1300, det tar ca 30 min till knislinge därifrån.

tänk på att hålla farten då ni kommer upp på vägen till rakan, där ligger ett gult hus där bosse batong bor. han är ofarlig så länge ingen buskör utanför hans hus.

vi vill gärna kunna använda rakan i fortsättningen......

TCX

Busfrö skrev:
Okej Jag kör från Shell gårdstångarundelen 12.00 så ni som vill kan ju mötas upp 11.51 där se you :tummenupp
:skrämd De är ja som är Busfrö :skrämd

Aha, då är det kanske du som är Martins polare? :)

Är det stor omväg för dej ifall vi skulle mötas upp på Statoil i Staffanstorp istället? Jag klarar säkert av att hitta Shell-macken, men Statoil har ju agerat mötesplats förut :) (försöker snacka bort mitt kassa lokalsinne, hehe :D)

Busfrö skrev:
Okej Jag kör från Shell gårdstångarundelen 12.00 så ni som vill kan ju mötas upp 11.51 där se you :tummenupp
:skrämd De är ja som är Busfrö :skrämd
Då måste du vara väldigt busig :crash :crash :crash :crash :crash :crash :crash :crash :crash :crash :crash

Är det bestämt någon mötesplats? Statoil eller Shell vid Gårdstångarondellen? :) Kan vara bra att veta innan man sticker imorgon, hehe :)

PS: Nu vet jag var Shell-macken ligger också :tummenupp

Det är Shell som gäller för mej & några till men ni som vill kan ju träffas i Staffanstorp kl11.30 & sen köra till Shell ca 12min tar det från staffanstorp till gårdstånga.
Kom i tid för 12.00 så avgår loket med eller utan vagnar :D

Kanon, då vet man det :tummenupp Jag kör först inom Statoil, kommer att vara där kl. 11:15, sen väntar jag där tills kl 11:35, då sticker jag vidare till Gårdstånga :)

Så om någon vill ha samkörning från Statoil (i Staffanstorp då alltså, hehe :D) till Gårdstånga så kom dit ca. 11:15 - 11:20 :tummenupp

Vi synes imorgon! :squid

GIXxXER skrev:
låt se, kristianstad hittar ni väl till....kör ut på motorvägen mot bromölla, sväng av mot statoil 24 timmars (centrum), kör mot rondellen och ta vänster, passera tre rödljusen kör över en bro så står vi på höger sida vid ett sibylla (parisaren)

vill ni inte köra till kristianstad utan direkt till bivaröd så kör till knislinge.....höger i rondellen och rakt igenom centrum och ut på landsbyggden, kör typ 2-3 kilometer och sväng till höger (liten asvalterad väg) det står även en skylt motornågot, wolla framme

:squid

TCX

Jag var och snurrade i Bivaröd "samhälle"(typ 4 hus eller så....)strax utanför Knisslinge vid 14.30, men såg inte en skymt av minsta lilla wheelie/stoppie eller ens mc för den delen...
:(
En och en annan ko såg jag däremot ute på landet.

Var jag helt åt helsike fel eller?
Körde i rondellen enl dina anvisningar, svängde sedan av mot Bivaröd strax efter en bro.

Kör gärna ner fler gånger(fina vägar! :fakta ), men hade varit kul och se annat än kor................

Bättre vägbeskrivning, Bitte!
;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma