YouKnowMe
Hmm...
Skulle behöva måtten på styrlager till en Aprilia RSV Mille -99. Original är inte att tänka på...4000kr!!! 

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
WuzUp skrev:2138462Skulle behöva måtten på styrlager till en Aprilia RSV Mille -99. Original är inte att tänka på...4000kr!!!
Om ni inte vet detta kanske nu vet vad styrlager heter på engelska så jag kan kolla på nåt annat forum...
WuzUp skrev:2138462Skulle behöva måtten på styrlager till en Aprilia RSV Mille -99. Original är inte att tänka på...4000kr!!!
Om ni inte vet detta kanske nu vet vad styrlager heter på engelska så jag kan kolla på nåt annat forum...
Finns ibland mått i katalogerna hos de mc-firmor som säljer reservdelar. Lelles t ex har en bra lista (tror jag..?)WuzUp skrev:2223560Har fortfarande inte hittat måtten till ett styrlager...nån måste ju ha bytt förut.
Hjälp![]()
Kahobe skrev:2223581Finns ibland mått i katalogerna hos de mc-firmor som säljer reservdelar. Lelles t ex har en bra lista (tror jag..?)
Finns dessutom inte Aprilias "parts list" på nätet nånstans? Tycker mig ha ett svagt minne av det. Kan finnas info där?
4K för styrlager..? Hittade ett komplett kit till en av mina hojar för 200SEK inkl frakt på eBay...WuzUp skrev:2223592..Aprilia original så skulle det gå på 4k som sagt...vem lägger ut såna pengar på två koniska lager??!
Tack för hjälpen dock![]()
Kahobe skrev:22255254K för styrlager..? Hittade ett komplett kit till en av mina hojar för 200SEK inkl frakt på eBay...
Har du sökt där??? Börja med Europe och sen Worldwide.
www.geiwiz.de kanske?
http://www.geiwiz.de/shop/catalog/advanced_search_result.php?keywords=lager&x=7&y=6
WuzUp skrev:2226824Japp, original Aprilia kostar 4k. Pirat får jag för 1200kr.
På AF1 Racing hade de men inte på lager och de kunde inte säga hur lång tid det kunde ta...
Jag vet...till alla andra hojar förutom italianos så kostar det inte mer än ett par hundringar och finns runt hörnet men man ska ju ha det bästa å då krånglar det ständigt...de e ju så.
Axial Ball Bearing For Steering Stem heter det på engelska om någon har nån annan sida att söka på...
De e fan svårt det här...![]()
imaster skrev:2226904Ring till Mitonga Racing, de verkar ha alla andra delar till Millen pirat...
http://www.mitonga.se
WuzUp skrev:2227147Det var typ det ända företag i sydsverige jag inte ens tänkt på å se på fan...de sa sig kunna få hem delarna på 3 dagar.![]()
Tack för tipset!![]()
imaster skrev:2227910Inga problem..!
Hur mycket gick kalaset på? Måste nog beställa ett sånt själv snart...![]()
Vill du leta i DE så heter det "Lenkkopflager".imaster skrev:2227910Inga problem..!
Hur mycket gick kalaset på? Måste nog beställa ett sånt själv snart...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |