Styrdämp till GSX-R -93

Pappageno

Pappageno
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM DUKE II
Styrdämpen är helt slut på min gixxer:mad: ,kollade med Suzuki och dom vill ha
8600:- för en ny.hahahaa:D helt sjukt,Har åxå ringt runt till tex. Din Mc,Lelles osv och dom säger att dom inte får tag på något annat..Tydligen så ör Öhlins alldeles för korta....:huvet Så nu över till er som kan de här me äldre hojjar.. De lär ju finnas pirat kopior i överflöd till denna modell..Eller om ni har nåra tips på hur man får tag i nått som passar?
Extremt tacksam för svar

gsx rw

8600:- för en ny.hahahaa:D helt sjukt,Har åxå ringt runt till tex. Din Mc,Lelles osv och dom säger att dom inte får tag på något annat..Tydligen så ör Öhlins alldeles för korta....:huvet Så nu över till er som kan de här me äldre hojjar.. De lär ju finnas pirat kopior i överflöd till denna modell..Eller om ni har nåra tips på hur man får tag i nått som passar?
Extremt tacksam för svar

Det låter ju helt sjukt,, kolla med mc shopen i Karlstad dom e störst på nya delar till gamla Suzuki 054-531139. Hoppas de löser sig, kan väl höra av dig så man vet, kanske behöver en själv snart.

Extremt tacksam för svar

GÅr det inte att packa/renovera såna `?

Back