"Stureplanseliten"

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Nästan så man blir förbannad. Vad är det för små äckliga snorungar. Nu förstår jag att riktigt folk inte festar i de kretsarna :)

Greven är den ända som är vettig där, dom andra verkar bara vara överspelade.

Jag såg 6 oskulder och ett par brudar i den där videon, tycker det verkar som att både stockholmare och göteborgare är lite tragiska.

Men de där snubbarna var ju bara överspelade, de hade säkert sink i plånboken också. Grabbarna med mycket stålar ställer sig inte framför en kamera och gapar.

Peder for president,,,så skön snubbe:D

Last edited:
Haha! Göteborgarna är ju skönast!

"I Marstrand är det bara sprut för heeela slanten! Vi sprutar hit vi sprutar dit, det är bara spruta som gäller!"

:D

Som Lasse Kongo, vissa bör få en käftsmäll och vakna upp, speciellt den dära äckliga stekarfjollan! :gnissla

Var ju bara en där som inte blev tappad när de var små! :D "Om en penna fastnar under tutten är det knas, det funkar inte" :tungan

Fan ja skulle kunna forska i fenomenet "brats" fyfan va kul jag skulle ha :D

MikkE skrev:
2594596 Ja.. skönt att man inte hängde på Stureplan när man var ute för att dricka öl.

http://bubblare.se/stureplanseliten/
En skrämmande tanke är att det är dessa knasbollar som ska styra Sverige när dom tagit examen från Lundsberg och efterträder sina föräldrar som styrelseordföranden i några av landets största bolag... :huvet

N.Blomqvist skrev:
2598514 En skrämmande tanke är att det är dessa knasbollar som ska styra Sverige när dom tagit examen från Lundsberg och efterträder sina föräldrar som styrelseordföranden i några av landets största bolag... :huvet
Nejnej, först ska de gå handels också. :tungan

Esquire skrev:
2598567 Nejnej, först ska de gå handels också. :tungan

Exakt. Å där krävs det rätt höga betyg för att komma in ;)

Det är ju samma skit som alternativa som tävlar om vem som vart på lerigaste festivalen, fast på ett annat sätt.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar