Stuntområde på G

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Idag Fredagen den 12/8 -05 så har jag pratat med ansvarig på Koenigsegg, gällande deras testbana på gamla F10 i Ängelholm.

Denna går att hyra in sig på, som körskolorna gör idag.
Körskolorna betalar 3000:-/heldag, men eftersom vi troligtvis bara är intresserad av kvällar (18-21) så skulle hon återkomma med ett bättre pris.

sedan går det ju säkert att ta en heldag under en helg om vi vill.
då banan säkert är helt ledig, allt beroende på hur många vi e som vill vara med & dela på priset.

15 pers = 200:-/skalle & man kan stunta tills man kräks.

Enda regeln som fanns, var att inte bränna en massa gummi så det blir halt på banan.

Är någon intresserad av att betala för att stunta ? eller vill alla stunta på ställen som vi kan bli bortjagade på ?

LISTA PÅ INTRESSERADE

fyll på med nick om du är intresserad

1. wonderwizard
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Kan dessvärre inte stunta. MEN om det är ok att bara komma att kolla så kommer jag gärna. Kan kännas lite snyltigt kanske. Upp till er att bestämma.

Bra intitativ WW!

Har två polare som jobbar på koeningsegg, kanske man skulle kunna begära ett demo av monsterbilen? Träffar en av polarna i morgon då öl skulle drickas, han kanske kan dra i några trådar...

Magoozi skrev:
Kan dessvärre inte stunta. MEN om det är ok att bara komma att kolla så kommer jag gärna. Kan kännas lite snyltigt kanske. Upp till er att bestämma.

Bra intitativ WW!

Har två polare som jobbar på koeningsegg, kanske man skulle kunna begära ett demo av monsterbilen? Träffar en av polarna i morgon då öl skulle drickas, han kanske kan dra i några trådar...

Det påstår inte jag att jag kan heller, men jag vill träna & bli bättre. samtidigt som man har skojj :tummenupp

dvs. alla som vill träna wheelies & stoppies får vara med & betala på den totala summan som det kommer att kosta.

om det blir 2 som stuntar & 50 som ska "titta på" så tror jag knappast att det blir av.

// Henke

Last edited:
Skitkul

Inte för att jag vill stunta i år men suget kanske kommer, okej det har kommit liiiite. Man är nog både för gammal och rund för det men vem mer än jag bryr sig? :hihi

Dessuto är det kul att titta på. Vi får väl slänga in nån guldpeng i entre

Last edited:
wonderwizard skrev:
Det påstår inte jag att jag kan heller, men jag vill träna & bli bättre. samtidigt som man har skojj :tummenupp

dvs. alla som vill träna wheelies & stoppies får vara med & betala på den totala summan som det kommer att kosta.

om det blir 2 som stuntar & 50 som ska "titta på" så tror jag knappast att det blir av.

// Henke
Ww... du slutar aldrig att förvåna...

Du har aldrig funderat på att göra en karriär som eventarrangör?
Har ett förslag här:

1. Organisera MC turer till "okända" mål, deltagaravgift 20 spänn.
2. Jaga hojtjuvar med baseballträ ( hyra av trä 50 spänn, börja svarva...)
3. Stunta på F10, stuntare 100 kr i startavgift, åskådare 30 kr i inträde.

:lol :lol :lol

Bra initiativ och varför inte? :tummenupp

Jag håller med förgående talare. Publik kan väl osså sponsra lite. Jag är lite sugen att dra upp min hoj på bakhjulet, men efter en liten vurpa för tre veckor sedan ,nöjer jag mig nog bara med att titta på. Fast man ska aldrig säga aldrig.

LISTA PÅ INTRESSERADE

15 pers = 200:-/skalle & man kan stunta tills man kräks.

fyll på med nick om du är intresserad

1. wonderwizard
2. PutteLiten
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Bra initiativ!!! :tummenupp

Skulle ju vara bra om någon åskådare hade bile med släp alt Skåpbil så vi kan få hem de krashade hojarna... :hihi

:hej

Det är väll en 8-9 mil till Sturup (- Hbg) så en 7-8 till Staffanstorp ungefär + 3 Mil till F10. Ungefär.

Lagom att tanka med XRen när man kommer dit (Staffanstorp) :P

Och man kommer inte fram och tillbaka på en tank med en XR. :fakta
Man kommer ungefär till nerförsbacken efter Glumslöv påväg hem... :hihi

Zxr_Green skrev:
usch.. jobbigt att ligga motor väg med mitt pizzadrev i 10mil. :3freak
Du räknade bara 10 mil ser jag... :lol Du räknar inte med att kunna köra hem då? Be AleX sätta hojen på släpet och dra dit, han brukar ju ändå få hämta dig när du klotat eller bränt kopplingen. :D :D :D

Maverick_ou812 skrev:
Du räknade bara 10 mil ser jag... :lol Du räknar inte med att kunna köra hem då? Be AleX sätta hojen på släpet och dra dit, han brukar ju ändå få hämta dig när du klotat eller bränt kopplingen. :D :D :D

HA HA HAAA.... skit skoj madicken :fatta!
kan ju ta en toyota buss på jobbet o köra runt hojen i..

Klart intressant, men jag skulle behöva någon veckas förvarning om när det blir så jag kan se om man är hemma eller utrikes.

Spirre snackade med någon på Koenigsegg förra året och då blev det tvär nej.

Trevligt initiativ ww!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...