Stulet: Ktm 625 smc 5/9

packbox

Blek, blyg, kort och tjock
Gick med
8 Apr 2005
Hoj
Super Duke
OBS! Inte min hoj. Kopierar detta från "stulet-forumet" Det är "kleppan" på sporthoj som är den drabbade. Lägger även till lite extra info.

Igår 5/9 mellan 17:40 och 18:20 stal någon min KTM inne på polarens gård 2 meter från hanns fönster.
Detta skedde på Brahegatan 12 i Gamlestan, gbg.

Trots lekande barn samt folk inne på gården och folk ute på balkongerna, har ingen sett, hört eller lagt märke till någonting.

Om någon ser en Orange KTM 625 SMC i nyskick med reg nr AFG 921 med Leo Vince dämpare på, hör av er till mej på

kleppan@bredband.net eller ring på 0704-216800

Efter tips från en polare så var asen ute o körde i Torslanda förut idag. Ytterligare några hade sett den o försökt blockera men han lyckades åka ifrån dom. Dessa två tappade bort den ungefär vid Volvo Tuve.

Verkar vara flera som kört den, först en rakad kille med utländskt utseende, utan hjälm, när dem andra tar upp jakten har killen dock hjälm och är antagligen en annan snubbe.

Tack till er som hjälpt till i letandet idag. Dock med negativt resultat tyvärr.

Grön Kawa cross 4-takt var oxå med och körde med min hoj. Ingen som saknar en sådan? Också här en rakad kille med utländsk bakgrund som kör. Kawan syntes dock bara till i Torslanda.

Så håll utkik...

Jag såg den i Tuve också, kl 16. La regnumret på minnet då det såg väldigt suspekt ut. En svensk rakad snubbe körde, samt utländsk passagerare bakpå.

Last edited:
Polaren stod å kolla på dem som sagt vi 21.30 tiden. Verkar va (lr iaf känna folk)från Tuve då dem heja på folk vid torget. Tyvärr kom snuten 5 minuter sent...

Polaren stod å kolla på dem som sagt vi 21.30 tiden. Verkar va (lr iaf känna folk)från Tuve då dem heja på folk vid torget. Tyvärr kom snuten 5 minuter sent...

såg dom med då va det en utlänsk rakad kille å en svensk kille med hjälm..

såg dom med då va det en utlänsk rakad kille å en svensk kille med hjälm..

Han såg två rakade killar (ingen hade hjälm då) och han kände igen den som hade körde när dem jaga KTM:en. Glömde fråga om ursprunget på herrarna.

Det här låter ju fördjävligt! Hojta till nästa gång ni ser den så kommer jag med och tar dem!

Har ni någon bild på hojen?. Bor själv i torslanda så man kan ju hålla ögonen öppna.

Har ni någon bild på hojen?. Bor själv i torslanda så man kan ju hålla ögonen öppna.

Ser ut så här, fast Leo vince dämpare, waveskiva fram och inga backspeglar.
21617_0_1_2_625%20smc_Image%20credits%20-%20KTM.jpg

Last edited:
jag såg en orange KTM utan plåtar farandes förbi brunnehagen påväg till tuve torg i full fart kl 18:30. hann inte se vad det var för modell eller tillbehör på den, han körde förbi för fort.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman