Stulen zx10r-08 Stockholm

D.Wallin

-= The One And Only =-
Gick med
11 May 2007
Hoj
Ninja zx10r-08, V&Hcsone,pcV,minblink,kn-luft,valterM krachpuck o bobbiner :)
Stulen mellan 15.30-22.00, den stod på mc-parkeringen vid sankt göransgatan vid fridhemsplan.

Reg GYM657 Svart, Akrasystem med en svart fläck av smält gortex precis innan dämparen som e kolfiber, miniblinkers fram/bak kawaorg.

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2227500&l=c39adefbdf&id=679721026
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2227498&l=3e3f44200b&id=679721026
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2227509&l=f9902742c3&id=679721026

Känns helt overkligt asså, fattar inte att dom plockade den. Nya däck och hela skiten, känns ju lagom nice när man sparat sedan Juli förra året för att kunna köpa sig just sin egen pärla =(.

Last edited:
Fy fan vad surt, ska hålla öron och ögon öppna.

Så lite enklare att se bilderna direkt.

n679721026_2227500_1632968.jpg

n679721026_2227498_4076370.jpg

n679721026_2227509_2728672.jpg

Shit asså!
Min blev stulen för nån vecka sedan, gul kawasaki ninja, fan håll era prylar ordentligt låsta.. jag håller ögonen öppna i Söderort..!

man blir ju så jävligt förbannad... Men nog täcks väl cykeln av försäkringen?

Fan vad surt! Just när sommaren kommer! Var med om samma grej -05 då nya rettan snoddes på våren. Lider med dig och håller ögonen öppna :(

Tack alla, man blir lite glad av att läsa era kommentarer och tack för att du fixade in bilderna snyggt Bully :).

Den va ju halvförsäkrad så det borde lösa sig, men vet någon hur lång tid det tar innan man får ersättning, jag har folksam samt om dom brukar ersätta tillbehören.

fan att ingen reagerar på att folk drar iväg med en hojj? någon måste ju ha sett något!
Det var ju inte direkt mitt på natten!?!

håller koll..jag bussar hunden på dom om jag ser dom..( hojen )

Inte hört något från polisen, men det väntade jag mig inte heller. När jag gjorde anmälan sa hon jag pratade med att dom inte kommer kolla efter den, vilket jag fattade men det sved ju att höra ändå :).

Som Dny skrev så vill man inte ha tillbaka sin pärla då den känns besudlad och smutsig efter att varit i händerna på tattarn.

Satte upp en lapp i porten närmast parkeringen där den blev plockad, när jag gick förbi någon dag senare hade någon rivit ner lappen...

Det bästa är ju nästan att jag fick behålla bågen från 9/4-27/5.
Förra året blev jag av med r1an efter 60 dagar, sjukt nice mina två sommrar med hojkort blivit :). Aja får fixa fram alla kvitton osv och hoppas man inte går allt för mycket back.
Hare bra gubbs // Daniel

Fyfan va trist.
Jag bor själv inte alls långt ifrån dig. Brukar gå förbi din hoj varje gång jag går upp till fridhemsplan.. alltid tyckt det vart en drömhoj, men samtidigt tänkt hur du vågar ha den ståendes där då jag hört om många hojar som blivit plockade i det området. (t ex en kille som kör buss, han ställde sin R1:a där då han började sitt pass från fridhemsplan, när han kommer tillbaka är hojen borta).

Hoppas verkligen dom får tag på dom och att du får din pärla tillbaka. Som sagt, jag har gått förbi den ett flertal ggr och tyckt den varit riktigt ögongodis, väldigt fin!

Inte ens låst garage i villa hjälper mot tjuvar,dom plockade 2 hojar i grannens garage mitt i natten i fjol. Han låg och sov ovanför.... Kanske en sån där gps tracker kunde vara värt att investera i för ett par 1000 lappar.... Lider med dig/Johan

Glada nyheter :).
Dom 31 dagarna gick i helgen, folksam ringde i tisdags och gav mig 113800 efter att självrisken va betalad, nyss hemkommen med min nya pärla och den va helt ny! 0 mil svart ofc!

Jävlig snabbt och bra av folksam tycker jag, killen satte marknadsvärdet efter en som gått 50mil, men den med 0mil kostade lika mkt.

Hehe Superted, killen med r1an måste vara ngn jag känner då jag också kör buss, samma sak som honom jag parkerade där eftersom jag började och slutade vid fridhemsplan :).

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti