tobbeviking
Sporthojsnörd
STULEN: Yamaha WR450F-06 Märsta/sthlm Tid och utrustning uppdat.
Då var det min hoj som stod näst i kön att bli stulen..... finner inte ord till hur förbannad jag är....
Märsta ute på landsbygden. 08/2-09/2 mellan 04:30 - 06:45
Yamaha
WR450F - 06
regnr: XLC 843
Tråkigt nog inga bilder, men hojen var 10tim ny.
Plexiglasskiva framför lyset med två alufästen.
Nytt Pro Taper högbockat fatbar
Styröverfallsadapters fatknobby eller liknande text infräst i dom.
Nya Polisport blåa handtagsskydd
Gummisladd upp till styret för hjälmljus med två vanliga röda rundstift ( urkopplat helljus på knarren )
Dubbdäck, michelin fram och bridgestone (tror jag) bak.
Skrapmärke på framskärmen efter vurpa.
CRD Hasplåt
Yamaha orginal kylarskydd
Dom måste vetat om att det fanns en enduro att hämta här iom att detta är på landet och vad jag nu snabbt på morgonen kunde se så saknas inget annat, tom min mekpall är kvar.
Dom har vridit ner en 500W strålkastare som lyser ner mot huset så att den lyser rätt ner i backen. Sedan har dom brutit upp träportarna med kofot eller liknane och släpat ut knarren ur garaget. Sedan har dom lyft bakhjulet en bit för ljudet från dubben antar jag och sedan släpat den vidare till ngt transportmedel. ca 50m har dom släpat hojen till transport.
Hoppas jag ALDRIG får reda på vem/vilka det är... Mad
//Tobbe
Då var det min hoj som stod näst i kön att bli stulen..... finner inte ord till hur förbannad jag är....
Märsta ute på landsbygden. 08/2-09/2 mellan 04:30 - 06:45
Yamaha
WR450F - 06
regnr: XLC 843
Tråkigt nog inga bilder, men hojen var 10tim ny.
Plexiglasskiva framför lyset med två alufästen.
Nytt Pro Taper högbockat fatbar
Styröverfallsadapters fatknobby eller liknande text infräst i dom.
Nya Polisport blåa handtagsskydd
Gummisladd upp till styret för hjälmljus med två vanliga röda rundstift ( urkopplat helljus på knarren )
Dubbdäck, michelin fram och bridgestone (tror jag) bak.
Skrapmärke på framskärmen efter vurpa.
CRD Hasplåt
Yamaha orginal kylarskydd
Dom måste vetat om att det fanns en enduro att hämta här iom att detta är på landet och vad jag nu snabbt på morgonen kunde se så saknas inget annat, tom min mekpall är kvar.
Dom har vridit ner en 500W strålkastare som lyser ner mot huset så att den lyser rätt ner i backen. Sedan har dom brutit upp träportarna med kofot eller liknane och släpat ut knarren ur garaget. Sedan har dom lyft bakhjulet en bit för ljudet från dubben antar jag och sedan släpat den vidare till ngt transportmedel. ca 50m har dom släpat hojen till transport.
Hoppas jag ALDRIG får reda på vem/vilka det är... Mad
//Tobbe
Last edited: