LongJohnSilver
Ny medlem
Min röda SZR 660-97 blev stulen ur garaget på Studiegången- Göteborg natten till den 25/10. Hojen stod i en garagebur på ett låst garageplan och var fastlåst med en annan hoj samt låst med bromsskivelås. (Bromskivan klipptes upp och bändes av). Den andra hojen, en Fireblade 929 fick de inte med sig pga startspärren. Verkar alltså vara amatörer eftersom de ej hade fordon med sig att frakta cyklarna i.
Är mycket tacksam över tips om annonser som gäller delar eller liknande som kan komma från denna hoj. Givetvis finns hittelön till den som kan ge användbara tips.
OBS!! Hojen på bilden är inte min men ser likadan ut förutom att den har röd sadel och originalljuddämpare. Kännetecken är att den är extremt sänkt och något repig på vänster sida av kåpan.
Tacksam för tips! MVH Maria
Är mycket tacksam över tips om annonser som gäller delar eller liknande som kan komma från denna hoj. Givetvis finns hittelön till den som kan ge användbara tips.
OBS!! Hojen på bilden är inte min men ser likadan ut förutom att den har röd sadel och originalljuddämpare. Kännetecken är att den är extremt sänkt och något repig på vänster sida av kåpan.
Tacksam för tips! MVH Maria