Stulen Triumph Daytona T595 -98 Vinröd

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
Stulen Triumph Daytona T595 - 98

Vinröd med grafitgrå ram
Titanpipa (som låter lite), sitter ej på på bilderna

Regnr: HSR 846

Natten mellan Lördag - Söndag från låst garage i Annedal, Göteborg

hjorted.jpg 2.jpg

Fy fan va surt. Hoppas den kommer tebax i samma skick!

Såg inte tråden förrän jag skrivit i din gärstbok. Försök kom i kontakt med killarna som har kameraövervakningen så fort som möjligt och se vilka skåpbilar som kört in och ut under natten. Är den stor och blå med reklam på så stärks misstankarna något...

MC'n hittad!
Vid kornhalls färja, polisen hade fått tips! Man tackar. Dock ingen som är misstänkt för stölden.
En snabb besiktning på Johan MC parkering visade ju en del småskador, jag hoppas dock att den ska gå att fixa till, och det hyggligt fort. Saknar ju min supermoppe :)

Skönt att den är tillbak hos sin riktig ägare! Hoppas u får en grym hojsommar utan ofrivilligt besök.
/P:Bugar

Skönt att den är tillbak hos sin riktig ägare! Hoppas u får en grym hojsommar utan ofrivilligt besök.
/P:Bugar

Tackar!
Ja, ska göra vad som går för att förhindra fler klåfingriga!

Tänkte uppdater tråden lite ... lite "hur gick det sedan" :va

Ja, det tog ju inte så många dagar innan polisen via tips hittade cykeln. Efterrsom det satt så gott som nya däck på var det ju ganska enkelt att konstatera att de roat sig ordentligt med hojen.
Polisen ringde vid 4 på morgonen, och vi kom överens om att bogsera hojen til Johans MC.
Åkte dit ut på fm och gjorde en koll tillsammans med verkstadsansvarige.
Några jätteskador kunde vi inte hitta ... tändningslås, bromsskiva, båda speglarna, magkåpa lite sprickor samt en spricka på frontkåpan har jag för mig.

Sen började väl det tråkaiga ... VÄNTAN :va
Det tog nästan 2 veckor innan pappren till FB nådde dem, sedan ytterligare nästan 2 veckor innan FB skickade ut en besiktningsman på plats ... Suck, så j-a segt att bara gå och vänta.

Dock när detta väl var klart så gjorde vi affär på 30 min och senare samma em hämtades hojen hem.

Nu blev det bråttom en del delar fick bytas en del gick att laga, tror att förvandlingen tog ca 2 veckor. Blev mycket nöjd med resultatet :)

trajja1.jpgtrajjan ren 5.jpgStripes Trajjan.jpg

MC'n hittad!
Vid kornhalls färja, polisen hade fått tips! Man tackar. Dock ingen som är misstänkt för stölden.
En snabb besiktning på Johan MC parkering visade ju en del småskador, jag hoppas dock att den ska gå att fixa till, och det hyggligt fort. Saknar ju min supermoppe :)

Du ska inte införskaffa ett larm med startspärr?
Verkar ju vara mer eller mindre omöjligt att behålla en Daytona

Du ska inte införskaffa ett larm med startspärr?
Verkar ju vara mer eller mindre omöjligt att behålla en Daytona

Kompisen blev av med sin Blade förra sommaren... i samma garage
Så nu har kompisen dragit en riktigt fet kedja runt en betongpelare i källaren som vi låser fast cyklarna vid samt ABUS lås med larm, så jag hoppas att det ska räcka

Kompisen blev av med sin Blade förra sommaren... i samma garage
Så nu har kompisen dragit en riktigt fet kedja runt en betongpelare i källaren som vi låser fast cyklarna vid samt ABUS lås med larm, så jag hoppas att det ska räcka

Hade min moped i garage i götet när jag bodde där.
De tog väl tjuven 10 sek att kapa kedjan med vinkelslipen.:död

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...