Stulen R1:a, blå -04

Ola Gsänger

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Hoj
Stulen
Har saknat min hoj i tre veckor nu när jag plötsligt får se att den diuskuteras här på sporthoj.com. Här finns bilder också, och trots att den på dessa är alldeles nedkletad med snorungar, kan jag med 100% säga att det är min cykel. Äcklena som klättrar över hela hojen når knappt ned, så den är väl förmodligen marksynad nå'nstans runt Landskrona där dessa klantskallar tydligen ska hålla till.
Nå'n som har någon närmare upplysning om hojen och småglinen? Jag är idel öra! Och förbannad.

Ha't o' ta't!
/Ola

Ola Gsänger skrev:
Har saknat min hoj i tre veckor nu när jag plötsligt får se att den diuskuteras här på sporthoj.com. Här finns bilder också, och trots att den på dessa är alldeles nedkletad med snorungar, kan jag med 100% säga att det är min cykel. Äcklena som klättrar över hela hojen når knappt ned, så den är väl förmodligen marksynad nå'nstans runt Landskrona där dessa klantskallar tydligen ska hålla till.
Nå'n som har någon närmare upplysning om hojen och småglinen? Jag är idel öra! Och förbannad.

Ha't o' ta't!
/Ola

Läs igenom hela tråden, finns namn och adress på minst 2 st av dom som finns med på bilderna, dock ej i tråden

Jag och ett antal andra surfar i Landskrona (där hojen troligen finns, åtminstonde fanns) varje dag, hör av oss om vi hittar något
Letar samtidigt även efter en mille och nu (sen idag) en r6a

Snorungar :huvet

Ola Gsänger skrev:

Ha't o' ta't!
/Ola

jag skulle kunna säga att jag har info om 2 av dom men jag hoppas fortfarande att jag ska ta dom på bar gärning,,,

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park