Stulen hoj upphittad.....

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Som jag har skrivit i en annan tråd så blev min R1 stulen förra året natten mellan fre o lör vid skolavslutningen, jävligt tråkigt.
Trodde aldrig man skulle få se den hojen igen, men igår strax innan 21 så knackade det på dörren, det var 2 poliser, dom sa att dom hade hittat min hoj,den fanns i Tyskland,så jag fick kolla på lite fotografier på hojen för att bekräffta att det var min,ramnr mm stämde, det enda som inte stämde var att det var blåa kåpor. Men hur som helst så var det min,men skit samma jag har redan fått ersättning av försäkbolaget,så hojen tillfaller väl dom, men det var ju lite kul att dom hittade den iaf:tummenupp Hoppas svinen som tog den får ett regält straff:mad:

WTF!! Tyskjeflar !!!

Det var ju bra att dom hittat den i alla fall.

fan vad bra! Då kan man ju importera en hoj från tyskland och sen sälja den som svensksåld!

Ut med alla tyskjävlar som bara stjäl, förstör, lev på bidrag och förstör vårt svenska kulturarv..

(Skämt!!)

Lite kul att den hamnade i Tyskland, annars riktar ju SH vapnen mot öst..

Ut med alla tyskjävlar som bara stjäl, förstör, lev på bidrag och förstör vårt svenska kulturarv..

(Skämt!!)

Lite kul att den hamnade i Tyskland, annars riktar ju SH vapnen mot öst..

Men grabben bor ju i blekinge, klart den försvinner till tyskland !(läs polen)

Eller du kanske inte tillhör de som skyller allt på gästarbetare?:D

Skämt åsido, ball att de hittade den, men hur hittar man en stulen svensk hoj i tyskland?:va

Haha, ja dom flesta hade väl rymt iväg bakvägen :hihi

Jag hade hoppat ut genom fönstret "hollywood-movie-style" (=utan att ha tid att först öppna det), skurit upp halva ansiktet och brutit ett ben...:skrämd

Hur hittade dom den i Tyskland? Hade den varit med om nått där eller??

Som en del övriga frågat. Hur hittar man igen en hoj i Tysklandet?? Frågade du & fick du någon förklaring? Jag är nyfiken :)

/// Ullis

Som en del övriga frågat. Hur hittar man igen en hoj i Tysklandet?? Frågade du & fick du någon förklaring? Jag är nyfiken :)

/// Ullis

Fick ingen förklaring på hur dom hittade den,jag var lite nyfiken,men vissa saker ville de inte avslöja.

Vad som händer med hojen nu?? Antar väl att försäkbolaget säljer den på auktion el nåt...

Men grabben bor ju i blekinge, klart den försvinner till tyskland !(läs polen)
Eller du kanske inte tillhör de som skyller allt på gästarbetare?:D
Skämt åsido, ball att de hittade den, men hur hittar man en stulen svensk hoj i tyskland?:va
Hur man hittar...
Jag har gått en del (frivilliga) kurser för företagare hos Tullverket, dom har ett större samarbete och bättre register än man tror. Problemet är bara att verktygen inte används (läs: slöhet)
VARNING FÖR FÖRDOMAR!
Tullen i Karlskrona gjorde 2004 en "undersökning" av utgående trafik till Polen.
Nära 25% av det UTresande befanns medföra stöldgods...
(Ska se om jag har källdok kvar)
Tips: Ser ni en minibuss typ MB Sprint eller likn (skåpmodell, utan fönster på sidorna) med utlandsskyltar i ert område, ladda hagelbrakaren...
Självklart är detta enbart fördomar. Det överenstämmer ju inte med PK-folkets bild av verkligheten.:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...