Stulen hoj Karlskrona!!!!!!!!!!!!!!

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Karlskrona.......Blir så jävla förbannad, va faan ska man inte få ha sina saker ifred, hojen stod inlåst i ett flerbilsgarage, porten till garaget var helt bucklig när jag kom dit. Det låg en jävla massa järnfilsspån där hojen hade stått, orkar inte skriva mer just nu, är så djävla förtvivlad, om ni skulle se den så är regnr UBA 199, men jag tror aldrig att man mer få se den skylten. Men snälla håll ögonen öppna. Det är en Yamaha R1 01 röd vitt svart, med förkortad ljuddämpare...
Slå en signal isf på 0708 448 568 Anders....

Kolla gärna blocket el tradera el här, efter motorcyklar el delar,,,,, Faan jag som bokat mcresa o betalt o allt för hotell mm, va faan ska man göra???????????????

Snälla hjälp...............

spinnanders skrev:
2211501 Karlskrona.......Blir så jävla förbannad, va faan ska man inte få ha sina saker ifred, hojen stod inlåst i ett flerbilsgarage, porten till garaget var helt bucklig när jag kom dit. Det låg en jävla massa järnfilsspån där hojen hade stått, orkar inte skriva mer just nu, är så djävla förtvivlad, om ni skulle se den så är regnr UBA 199, men jag tror aldrig att man mer få se den skylten. Men snälla håll ögonen öppna. Det är en Yamaha R1 01 röd vitt svart, med förkortad ljuddämpare...

Kolla gärna blocket el tradera el här, efter motorcyklar el delar,,,,, Faan jag som bokat mcresa o betalt o allt för hotell mm, va faan ska man göra???????????????

Blir så jävla förbannad bara, kan man inte skilja på ditt o mitt längre....... Vad är det för samhälle man lever i????

spinnanders skrev:
2211501 Karlskrona.......Blir så jävla förbannad, va faan ska man inte få ha sina saker ifred, hojen stod inlåst i ett flerbilsgarage, porten till garaget var helt bucklig när jag kom dit. Det låg en jävla massa järnfilsspån där hojen hade stått, orkar inte skriva mer just nu, är så djävla förtvivlad, om ni skulle se den så är regnr UBA 199, men jag tror aldrig att man mer få se den skylten. Men snälla håll ögonen öppna. Det är en Yamaha R1 01 röd vitt svart, med förkortad ljuddämpare...

Blir så jävla förbannad bara, kan man inte skilja på ditt o mitt längre....... Vad är det för samhälle man lever i????
sorry,grabben.lidermed dig..ska hålla ögonen öppna

Jag håller ögonen/öronen öppna öppna. Kan ju säga att inatt kommer jag inte
sova så mycket. Så fort jag hör nåt så ska jag checka det direkt. De e ju
jävla konstigt att man inte hörde nåt själv ju med man bor strax ovanför
garaget :huvet

Men men....golfklubban e putsad, tandskyddet är redo för att användas och
hunden e taggad :yoparty

Skämt o sido, men det är drygt o jobbigt när det händer :(

Hoppas det ordnar sig för dig mannen :Bugar

Hoppas den hittas snart ...

Fast polisen har ju fullt upp med fildelare och hastighetskontroller ...

elwe skrev:
2211585 Hoppas den hittas snart ...

Fast polisen har ju fullt upp med fildelare och hastighetskontroller ...

Jo, det eller så är dom ute på nätet o kollar efter nya donuts-smaker :gnissla
Det dom sa i telefon var ...''Vi kan inte göra nåt nu''

Drog själv ner till garaget o plåtade det de hade rört om

Jag har ju lagt av med sånt här numera men för din skull Spinnis lovar jag att öppna ett helt jävla 200 liters fat med "a whole lot of woopass" i om vi får reda på vem/vilka dom är...

Fan vad jag lider med dig mannen.

spinnanders skrev:
2212285 Tack Tobbe, Faan vilket gott väder det är idag,nu skulle man haft hoj :mad:

Du kan få låna min över dagen om du vill..
har ju ändå inte fått hjälmen än och det är ju Moto GP på tven! :)

Spoox skrev:
2212589 (bor i Karlskrona)
Är de några som ska ut å köra idag eller?
Såg att Robban var ute en runda, både vill och inte vill låna din hoj,skulle kännas förjävligt om man skulle klota den, men pma över nr, kanske tar mig en runda lite senare.............................

El Garto skrev:
2261978 5 lax för en R1 motor :confused:
Something is fishy around here :va

Tyckte jag med .. det har ju varit många hojar som blivit stulna denna sommar.. så det kan ju vara värt att kolla upp

Ram nummer.

Har du ngt ramnummer och liknande ??

Kan vara bra att veta om man stöter på ngt..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT