spinnanders
Ny medlem
Karlskrona.......Blir så jävla förbannad, va faan ska man inte få ha sina saker ifred, hojen stod inlåst i ett flerbilsgarage, porten till garaget var helt bucklig när jag kom dit. Det låg en jävla massa järnfilsspån där hojen hade stått, orkar inte skriva mer just nu, är så djävla förtvivlad, om ni skulle se den så är regnr UBA 199, men jag tror aldrig att man mer få se den skylten. Men snälla håll ögonen öppna. Det är en Yamaha R1 01 röd vitt svart, med förkortad ljuddämpare...
Slå en signal isf på 0708 448 568 Anders....
Kolla gärna blocket el tradera el här, efter motorcyklar el delar,,,,, Faan jag som bokat mcresa o betalt o allt för hotell mm, va faan ska man göra???????????????
Snälla hjälp...............
Blir så jävla förbannad bara, kan man inte skilja på ditt o mitt längre....... Vad är det för samhälle man lever i????
Kolla gärna blocket el tradera el här, efter motorcyklar el delar,,,,, Faan jag som bokat mcresa o betalt o allt för hotell mm, va faan ska man göra???????????????
spinnanders skrev:2211501Karlskrona.......Blir så jävla förbannad, va faan ska man inte få ha sina saker ifred, hojen stod inlåst i ett flerbilsgarage, porten till garaget var helt bucklig när jag kom dit. Det låg en jävla massa järnfilsspån där hojen hade stått, orkar inte skriva mer just nu, är så djävla förtvivlad, om ni skulle se den så är regnr UBA 199, men jag tror aldrig att man mer få se den skylten. Men snälla håll ögonen öppna. Det är en Yamaha R1 01 röd vitt svart, med förkortad ljuddämpare...
Blir så jävla förbannad bara, kan man inte skilja på ditt o mitt längre....... Vad är det för samhälle man lever i????