STULEN gsxr 1000 k1

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
R1 racing
Då hände det inatt, asen stal min hoj!
Troligen har de rekat igår för när jag kom hem igår hade ngn pillat på backspegeln. Den var låst ifram med vanligt mc lås. Tagen ur ett gemensamt husgarage som är låst genom porten så ngn i huset måste släppt in dem. Vä hamnen i Malmö. Det fanns 2 andra fina hojar i garaget men de brydde de sig inte om.

Hoppas någon hittar den. Och gör ni det, ring snuten eller mig på 0702-176903 omgående.

img49fc5feb9a9f1.jpg

REG.nr SDW 979
Chassi: JS1BL111200102215
Motornr: T708105077

Alla bilder finns att se här:
http://www.gixxer.se/viewtopic.php?t=1244

Hittlön utlovas
Mvh Daniel

Last edited:
Men fyyy faaaaan vad surt! Den Gixxern som var så jävla fint iordningjord också! Sörjer med dig:gråta

Fy fan vad surt. :huvet

Och utan garageförsäkring :brinnerup

Hoppas dom får upp något spår och/eller någon granne har sett något.

Beklagar sorgen, riktigt riktigt illa utan försäkring :huvet
Hur f*n tänker ni när ni kör utan?

Beklagar sorgen, riktigt riktigt illa utan försäkring :huvet
Hur f*n tänker ni när ni kör utan?

Kör utan?
Han skriver ju att den var avställd.. så förmodligen var den oförsäkrad under vintern när den inte körs. :O

Men trist iaf!

En liten del brister inom mig när jag hör sånt här men när jag läste att du inte hade den garageförsäkrad så blev jag uppriktigt skärrad....

Hoppas det löser sig!

En liten del brister inom mig när jag hör sånt här men när jag läste att du inte hade den garageförsäkrad så blev jag uppriktigt skärrad....

Hoppas det löser sig!

Flyttade hojen från ett annat garage i nov. och ställde av den sen.
Glömmer då givetvis garageförsäkringen.:död:huvet

Nu är det fredag så jag ska hem och supa skallen av mig sen.:dricka:dricka:öl:huvet

:kulspruta är det enda som gäller för såna jävlar!! hoppas du får tillbaka den igen!

Mycket tråkigt att läsa att du blivit bestulen på hojen, ser ut o vara riktigt fin. Hoppas att polisen/ddu hittar den snabbt.

OM man nu skulle se en hoj, med samma färgsättning, finns det något man kan identifiera på delarna ? bula, repa, specialbygge, moddat mm mm ?

kan ju vara så att den slaktas för delarna. så om det finns ngt att känna igen, så skriv det.

håller utkik i Hbg regionen

Mvh Henrik

Fan va tråkigt, ska ha koll här ochså.
Hoppas du kan hitta den utan att dom har förstört den, den är ju jävligt snygg!!

Mycket tråkigt att läsa att du blivit bestulen på hojen, ser ut o vara riktigt fin. Hoppas att polisen/ddu hittar den snabbt.

OM man nu skulle se en hoj, med samma färgsättning, finns det något man kan identifiera på delarna ? bula, repa, specialbygge, moddat mm mm ?

kan ju vara så att den slaktas för delarna. så om det finns ngt att känna igen, så skriv det.

håller utkik i Hbg regionen

Mvh Henrik

Det är ett bygge av Candyman. Länk http://www.gixxer.se/viewtopic.php?t=1244

Valtermoto rearsets. , egenkonstruerad ljuddämpare,Hotbodies undertail med diod ljus och blinkers , satt på en liten nr:skylt för tillfället, på sidokåpan var färgen ngt avskrapad nere vid utblåset, xenon-ljus, Probolt guld eloxerade bobiner,

Alla delar är ju nästan i "mint condition". Så om det är någon som säljer nya kåpor till K1-K2 så kan det vara ngt fuffens.

Återkommer med motornummer när jag kommer hem.

Om det är ngn som kan hitta den i HGB så är det du :Bugar

Last edited:
Aj va fan :(

Den är ju så jävla fin.. Hoppas den återfinns.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT