Stulen enduro...

emhå

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Suzuki dr 500 sx
Natten mot den 31:a augusti blev min hoj stulen... Inte mycket att hänga i hjulgranen men viktig för mig...
Det är en -81:a suzuki dr 500 sx, alltså en endurocykel.
Landsvägsreggad med reg.nr KZR 467.
Hojen är svart med ljusgrå dyna och röda gaffelbälgar och handtag. Guldeloxerade fälgar... Utseende enligt bild förutom bakskärm och kåpor som också är svarta.
Den stals från Gröndal och jag misstänker att den finns i närheten då det absolut inte är varken touringcykel eller fartmonster...
Om ngn har några uppgifter så tas de tacksamt emot av mig på antingen tel med nr: 073/6902497 eller på mail: magnus_hedung@yahoo.se

Tusen tack på förhand. Magnus.

Bifogat

• 08-08982552308.jpg
    08-08982552308.jpg
    54.6 KB · Visningar: 123
Last edited:
Är det en 81a så lär den inte gått utomlands iaf, antagligen någon snorunge som ville joyridea lite. Hoppas du hittar den!

Nä, finns ju inte mkt värde i den... Fick tips av tidningsbudet att den hade blivit medsläpad av en kille i Gröndal den natten och var han begav sig så nu ska jag bara luska ut lite närmare vem och var det kan vara... Sen är det nog dags för en lektion i mitt och ditt... Finns ngnstans mellan gröndalsvägen och vattnet mot essingen sett, mellan hållplatsen "trekanten" och gröndals centrum...

Prova att lägga upp den på http://www.stulnafordon.se/ också. Det kan ju finnas de som inte läser på sporthoj, men kanske surfar förbi där. :)

[Tack för tipset esquire... finns där nu. Skönt att se fler östersundare... :Bugar :Bugar
Mvh, M. Hedung.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...