Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sedd för en timme sedan i mölndal centrum! Killen som körde tog det lugnt och hade grå camouflagebyxor, blå jacka med texten "Bullfight" och arbetskängor.
Det var underteckad som såg Duccen. Märkligt "sinne" som infaller... kommer ihåg att jag läste stöldtråden imorse, naturligtvis kommer jag inte ihåg regnr, men att det var en röd ducce och "inte så vanlig"...
Ser en röd hoj i backspegeln och jag slogs av att han körde så j-a sakta. Så jag släpper lite och låter han komma ikapp. Gled ikapp mig vid 15.45 på Dag hammasköldsleden söderut, och vi stannar bredvid varandra vid rödljuset. Jag hade tänkt ta 158 till kba, men ändrade mig och hängde på hojen österut på Söderleden, ringer en kompis här på SH och ber han kolla stöldtråden och messa tillbaks. Killen (gubben?) var helt fel klädd och utan handskar om jag inte minns fel, gammal sliten hjälm. Vid Åbromotet tar han dock av in mot Mölndals centrum, och jag på väg till träning med ungar i bilen fortsätter ner till Kungsbacka.... Halvägs ner kommer messet...Jodå, visst faan var det den stulna hojen. Önskar jag skitit i träningen en kvart och hängt kvar, lätt att vara efterklok.
Dock så tror jag att den kommer att ses mer, så håll gluggarna öppna köra MC vänner!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |