strypning

Roughack

Grottroll
Gick med
5 Dec 2004
Ort
Umeå
Hoj
MV Agusta Dragster 800RR
idag så skruvade jag dit 4st strypbrickor för 25kw på min 92as gsxr750..
trodde inte att det skulle vara så svårt o pillrigt som det faktiskt var.
Frågan är om det bör bestyckas om eller om man klarar sig utan att göra det, den går fint och rent så länge den är varm så jag blev lite glatt överaskad.

en annan fråga, HUR FAN ska man få ut fanskapen sen (då man kan köra utan dom) utan att riva hela motorcykeln? :gnissla
någon som har något bra tips för att få lös alla förgasare?
 
Men hade du inte borta förgasarbryggan när du la i brickorna?
isåfall vet du väl hur man gör? :va
Visst har vi inte samma hoj men min var inte särskilt svår att pilla isär och fixa brickorna, tog kanske 4-5 timmar totalt.
 
tog aldrig lös förgasarna utan kilade in brickorna mellan förgasare och insugsgummi. Såg inget annat sätt än detta utan att skruva lös mer än jag hade möjlighet till :huvet
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top