strypning

linasis

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
m
har äntligen fått A behörigheten valite olydig och så tyckte farbror blå.
125:an är ju såld så nu blir de nått större.

dock vet jag ingenting om vilket märke och modell jag ska ha den måste ju kunna strypas till 25kw. kan man strypa alla så lågt eller? hur mycket går det på att göra de,samt vad måste göras efter antar att de är nån form av besiktning och grejjer?

tack för hjälpen

har inte haft mitt kort i 2 år samt att jag inte är 21 så ja måste hålls i mellanklassen tror jag de kallas. allsåunder 25 kw samt under0,16kw/kg på tjänstevikten. dom ja har kollat på ligger ju runt 100 kw vilket betyder att man måste strypa dom, om de äns går?

har inte haft mitt kort i 2 år samt att jag inte är 21 så ja måste hålls i mellanklassen tror jag de kallas. allsåunder 25 kw samt under0,16kw/kg på tjänstevikten. dom ja har kollat på ligger ju runt 100 kw vilket betyder att man måste strypa dom, om de äns går?

Det går att strypa alla hojar så att dom klarar 0,16kw/kg eller 25kw.. Men man kan ju tänka sig att vissa motorcyklar inte går riktigt rent om den stryps..

När du väl har hittat en hoj som inte är strypt så måste du såklart strypa den och göra en registreringsbesiktning! När du har gjort detta får du köra den alldeles själv...

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back