Har skaffat mig en sv650s -02, köpt av ett gäng hycklare i gbg (superbike) som skulle vara strypt vid köpet, vilket man inte klarade av på superbike, dock kunde de få den regbesiktigad med 25kW tackvare intyg från tillverkaren av strypsatsen. Så när jag hämtade hojen fick jag två strypbrickor i handen och ett papper från vv där det står att den är strypt i insuget från 52kW till 25kW. Nu börjar det bli dags att montera dessa brickor så försäkringen gäller, så till frågan.
Är det nån som vet hur/var dessa ska monteras? Det är alltså 2st brickor på ca 4,5cm i diameter som jag antar ska sitta efter förgasarna på nåt sätt, kanska mot nån gummifasning? Är det nån som vet nåt mer exakt? Vore tokschysst om ni orkade dela med er av kunskapen iaf..
Är det nån som vet hur/var dessa ska monteras? Det är alltså 2st brickor på ca 4,5cm i diameter som jag antar ska sitta efter förgasarna på nåt sätt, kanska mot nån gummifasning? Är det nån som vet nåt mer exakt? Vore tokschysst om ni orkade dela med er av kunskapen iaf..