StreetRace

NordhNet

05´s första fortkörare? Japp
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
CBR900RR Eldblad -95
Var ute på streetracet igår vid Centersyd och gled lite med min skitta opel. :tummenupp

Till min förvåning var där bara några enstaka Mc. Två motardhojar som deltog och resten stog och tittade på.

Hade det inte varit roligare om flera deltog?
Man måste ju visa att mc slår det mesta (utom en viss Toyota Supra med 795 pållar :crash ).

Har lite skitta bilder om intresse finns.

:D De enda roliga därute va ju när 2 camaro skulle rejsa och dem fick en motard på bakhjulet som hängde dem hela vägen hehe :rock :rock

:D De enda roliga därute va ju när 2 camaro skulle rejsa och dem fick en motard på bakhjulet som hängde med hela vägen hehe :rock :rock

Jimmyretta skrev:
:D De enda roliga därute va ju när 2 camaro skulle rejsa och dem fick en motard på bakhjulet som hängde med hela vägen hehe :rock :rock

Hur fastande motarden på deras bakhjul??? :confused: :confused: :D :D

NordhNet skrev:
Var ute på streetracet igår vid Centersyd och gled lite med min skitta opel. :tummenupp

Till min förvåning var där bara några enstaka Mc. Två motardhojar som deltog och resten stog och tittade på.

Man måste ju visa att mc slår det mesta (utom en viss Toyota Supra med 795 pållar :crash ).

skicka upp massa bilder.

NordhNet skrev:

skicka upp massa bilder.

Jimmyretta skrev:
:D De enda roliga därute va ju när 2 camaro skulle rejsa och dem fick en motard på bakhjulet som hängde dem hela vägen hehe :rock :rock

Nä, då måste du missat supran, den var lite skojig.

Men det är därför jag vill se fler hojar där, som kan visa hur ett fordon Ska accelerera.

Fan, provade att lägga in bilderna men de var för stora....hur göra nu?

NordhNet skrev:
Aj! Har inte en dator som kan göra sådana nymodigheter :eek:

kan den se bilden kan de förminska.....

Simplast så går du in i paint och väljer att du ska ändra storlek.. Spara.. Wolllla :tummenupp

Jimmyretta skrev:
Höddeduddu - ring nästa gång, eller så däletar jag ditt namn i telefon, maillista och palm :mad:

AleX skrev:
kan den se bilden kan de förminska.....
Simplast så går du in i paint och väljer att du ska ändra storlek.. Spara.. Wolllla :tummenupp

Testar litta.. Ska tillägga att jag inte är Bill Gates precis :D

Last edited:
svårt som faan att fånga supra-jäkeln på bild :fakta

Bifogat

• s2.jpg
    s2.jpg
    59.7 KB · Visningar: 79
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...