streetkåpor till gixxer vart köpa?

ibland

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
gsx 750r o4
Har en gixxer 750r 04´a som jag fick kasta i asfalten förra sommaren för en idiot i bil som inte vet va högerregeln är för nåt!!! Och sedan så stanna den jäveln inte heller så inte kunde man få ut nått på hans försäkring heller, å jag kör ju som alla andra på trafik försäkring! Så kan nån hjälpa mig vart man får tag på bra kåpor till en gatcykel för jag vill inte behöva kapa ut nått för lyse eller nå sånt! Lacka kan jag fixa men inte en massa slipande å skit! Sommaren är ju här nu :) :) :) :) :)

vill du ha finkåpor så finns det ju en hel uppsjö "hongkong"-set att välja mellan på ebay, sök bara på "fairing k4" eller dylikt så lär du få bra med svar. Kvaliteten verkar skifta rätt mycket så läs på om försäljarna innan du handlar. På www.gixxer.com finns massor med trådar om dessa kåpor, både buh och bäh.

vill du köra fulingvarianten med kraschkåpor så har väl de flesta som säljer kraschkåpor också ett eller fler alternativ med försågade hål för lykta etc. Ta en titt till vänster bland annonsörerna. Vet att t.ex. ngc-racing säljer en bra model som jag inte minns vad de heter nu.

lycka till!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...