Streetfighterz - Ride of the century (2011)

Flurp

Bai bai applepai
Gick med
24 May 2010
Hoj
Suzuki Bandit 1200, 1999
Såg en galen rulle idag, tänkte dela med mig.

Enjoy!

Helvete kolla 02:30 - killen står bak och fram på mc:n i en halv minut och smsar ^^

nice video. :yoparty

enda jag undrar är varför i helvete polisen drar fram pistolen? :confused:

Sett det i andra videos. Någon video där de stoppade en hojkille som körde för fort - han hade go pro. Så kör han över till sidan och polisen springer fram till honom med vapnet riktat i ansiktet. Utan att han varit fientlig eller dyl.

Dom är riktigt snabba på att dra vapen i staterna, förvånansvärt är att han inte riktade vapnet mot honom.

Last edited:
ånej! ja om man kör i en sådan klump och någon gör fel så blir det FEL. Man har ju sett endel cykeltävlingar med typ 50 pers i klump som ramlar :P

Det finns ett klipp med en kille som ställer sig på slangen och vobblar omkull....bara jeans och hjälm. Varför är det bara stunt-nötterna som gör sådant i Sverige och inte fler?

Det finns ett klipp med en kille som ställer sig på slangen och vobblar omkull....bara jeans och hjälm. Varför är det bara stunt-nötterna som gör sådant i Sverige och inte fler?

Kanske för stuntnötterna är de enda som vågar försöka? :va
No pain. No gain.

Men OK den enda stuntare jag känner kör med ryggskydd, arm och armbågsskydd, ben och knäskydd direkt på kroppen och overall utanpå och hjälm.

Sen minns jag när jag var ung. Jeans. T-tröja och hjälm (de tuffaste träskor, solglasögon, utan hjälm). Ända till en i klanen vurpade i 70km/h iförd kockbyxor för 2:75 från Engelbrektsboden i Malmö och T-tröja.
Han hade bara kalsongerna kvar efteråt.
Efter det skaffade vi oss alla skinnställ.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park