Streetfighter på R1 -05

Fearless skrev:
2222747 Någon som har erfarenhet av -04 till -06 R1 streetfighter?

Lite små sugen så där och skulle vilja se lite bilder, höra hur ni löst problemet och sånt.

Här finns delar: http://www.atlasfighters.se/webshop/meny.php?id=16
Även länkarna i streetfighter forumet.
Sen blir det säkert billigare begagnat men bekvämare att hitta allt man behöver på ett och samma ställe eller iofs Ebay.

Det man inte bör snåla på är styrkrona och styre, är inte så bra om det skulle paja pga dålig hållbarhet. :död

Lycka till, du har ju inget dåligt fighterobjekt iallafall :D
Kolla på Ubbes hoj för idéer :tummenupp

Fearless skrev:

Lite små sugen så där och skulle vilja se lite bilder, höra hur ni löst problemet och sånt.

Jag brukar verkligen gilla fighterbyggen (och vill själv ha en fighter) men jag tycker din R1 är så himla snygg som den är nu. Så jag tycker nästan du ska ha kvar den som den är men du gör ju som du vill. Ubbe har ju lyckats få till sin R1 ganska bra tycker jag.

Sommarlov nu?

Ehhh, vill du bygga en fighter kan du väl byta hoj med mig istället, synd på Rettan........

... min är ju inte lika mycket att förstöra..... :rolleyes:

Rondellen skrev:
2223778 Jag brukar verkligen gilla fighterbyggen (och vill själv ha en fighter) men jag tycker din R1 är så himla snygg som den är nu. Så jag tycker nästan du ska ha kvar den som den är men du gör ju som du vill. Ubbe har ju lyckats få till sin R1 ganska bra tycker jag.

Sommarlov nu?

Det är ju ingen stor operation om man bara vill byta krona och lyse, bakändan är ju clean original. Sparar man alla grejer så är det ju bara att montera tillbaka sen, det som kan bli lite stökigt är väl om man blir tvungen att skaffa längre "kablar" till broms, gas och koppling.

Domi skrev:
2224259 Det är ju ingen stor operation om man bara vill byta krona och lyse, bakändan är ju clean original. Sparar man alla grejer så är det ju bara att montera tillbaka sen, det som kan bli lite stökigt är väl om man blir tvungen att skaffa längre "kablar" till broms, gas och koppling.

Näe, de är ju klart. Det är ju trots allt ballt med fighters. ajja ses på vägarna, kanske inte denna helg. NU SKA JAG TA STUDENTEN!!!! :fyllisar

Rondellen skrev:
2224271 Näe, de är ju klart. Det är ju trots allt ballt med fighters. ajja ses på vägarna, kanske inte denna helg. NU SKA JAG TA STUDENTEN!!!! :fyllisar

grattis!! men undrar vad kostar din försäkring? på min bror kunde den kosta 52lökar

Fearless skrev:

Blir du lite blöt i byxan nu när du kör onsdagarna med alla fighters? :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...